MoDzoNa Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 vet ikke helt om jeg skal synes synd på ho eller alle oss.. Lenke til kommentar
Joagutt Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 jeg vet i alle fall hvem jeg vil syntes synd på hvertfall ikke oss Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg blir bare trist, jeg. Dør en liten bit av meg når jeg ser slikt .. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Den sørstatsdialekta er prikken over ien. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Trist. Enoguh said. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) ...men jeg mener vi ikke lærte hovedstadene i f.eks. søramerika så tidlig Du mener vel ikke at Ungarn ligger i sør-amerika? Man hører det jo på dialekten at hun er dum. Southern-style. Såvidt jeg forstår mener han at øst-Europa for Amerikanere kanskje kan tilsvare sør-Amerika for Europeere. Ja, eg visste ikkje kva land Budapest var hovudstad i, visste det var borti aust-Europa, men ikkje heilt kva land. Den kunnskapen datt fort ut etter det vart innlært på skulen. Det var når ho meinte Europa var eit land, dei prata fransk i Europa og lurte på om Frankrike var eit land det vart komisk. Endret 1. desember 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå