Jennifer Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Jeg føler meg meeeget smart i forhold til hun her! Dama får et spørsmål om "i hvilket land er Budapest Hovedstad"... Og det blir verre edit: Dette er ei deltaker i American Idol.. Kellie Pickler heter hun. Endret 1. desember 2007 av Tanya Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 hu er undskyld se på hår fargen Lenke til kommentar
someOen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ahahahahahaha. Noen folk er dumme. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Dette gjør meg flau over menneskeheten... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 haha smarting det der ja. Lenke til kommentar
Kjøleskapmannen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 HAHAHA IQ på 2 mindre enn smør. Tilbake på skolebenken sier nå jeg Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hva gjør denne i humor? Kanskje de bare leier inn blondiner til å spille idioter. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 "He tricked me!" No shit, Sherlock. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) En tennisball kunne lurt den dama... Forøvrig er det bra at de lærer dette i 3 klasse da...sånn til vanlig. Nå er det riktignok ganske lenge siden jeg var så ung, men jeg mener vi ikke lærte hovedstadene i f.eks. søramerika så tidlig Endret 1. desember 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Flaks at hun er så dum, hvis ikke hadde hun død av skam når hun inså hvor dum hun er. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 ...men jeg mener vi ikke lærte hovedstadene i f.eks. søramerika så tidlig Du mener vel ikke at Ungarn ligger i sør-amerika? Man hører det jo på dialekten at hun er dum. Southern-style. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 "That's just called being a woman", haha :!: Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 "That's just called being a woman", haha :!: hahaha! :!: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Har sett eit par klipp som dette før, er det 100% ekte eller er det skodespel med i programmet? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Har sett eit par klipp som dette før, er det 100% ekte eller er det skodespel med i programmet? Skulle nesten tro det .. Endret 1. desember 2007 av Darkbuster Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Haha, hu der er så smart at det er skummelt. Lenke til kommentar
jlek Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Haha, hu der er så smart at det er skummelt. Heh, syns nå hu var skjønn jeg da. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 ...men jeg mener vi ikke lærte hovedstadene i f.eks. søramerika så tidlig Du mener vel ikke at Ungarn ligger i sør-amerika? Man hører det jo på dialekten at hun er dum. Southern-style. Såvidt jeg forstår mener han at øst-Europa for Amerikanere kanskje kan tilsvare sør-Amerika for Europeere. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 ".. Is France a country ? .." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Denne passer veldig bra under "Humor". Jeg lo i alle fall melk ut av nesa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå