assi4 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Er det noen som kjenner noe til disse merkene? I og med at dollaren er så lav nå så ser jeg litt på spillere fra USA, men kjenner lite til disse merkene. Poenget er å bytte ut originalanlegget i en golf 4, men jeg har nå navigasjon som opptar to plasser. Den lille plastbiten som som jeg trenger for å sette inn vanlig anlegg i skal de ha 870,- for, noe som virker litt drøyt. Jeg tenkte derfor å kjøpe en spiller som opptar to plasser. En jeg f.eks kom over er denne: Nesa Vision Den blir gitt ut under to navn, også som Power Acoustik Så er det noen som kjenner til denne/disse spillerene? Er det forresten double DIN som er størrelsen i en golf 4? Edit: Virker som det kanskje bare er bildene som er like, tror Nesa versjonen har litt mer specs (bl.a. touchscreen) Endret 30. november 2007 av assi4 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Er vel ikke noe å hoppe i taket av det der nei... power acoustik er ikke kjent for bra greier... Lenke til kommentar
Defus Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 siden du skal handle fra usa, hvorfor ikke kjøpe en dyrere Alpine eller Pioneer spiller? Hvorfor på død å liv kjøpe det absolut billigste du finner ? Da kunne du like så godt dratt på europris eller noe slikt å kjøpt noe. Lenke til kommentar
assi4 Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Hehe, ja det er sant det, men nå var det mer pga prisen ikke ble så særlig mye dyrere enn kun dekselet i norge.. Hva med denne: Boss BV9450? Så de hadde forgjengeren på bilradispesialisten til 5990,-.. Mye å spare der hvis det er noe å ha på.. Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 skal du ha dvd spiller med navi fra usa, så er det bare å glemme skal du ikke ha navi, så er det fremdeles kjipt å bare kunne spille av amerikanske filmer og ikke få inn norsk radio (om du bruker det) Lenke til kommentar
assi4 Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Dvd-regioner hadde jeg glemt av ja.. Håpet den tok divx, men d jør den kanskje ikke.. Men hele poenget er egentli en mp3 spiller, resten er bare et pluss.. I og med at selve adapteret for å bruke standard single din ligger på 870,-, så tenkte jeg det var like greit å kjøpe double din:p Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Styr langt unna den boss spilleren Er vel (stort sett) bare alpine og pioneer som er noe å ha.... finnes bedre, men det koster som regel skjorta Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Styr langt unna den boss spilleren Er vel (stort sett) bare alpine og pioneer som er noe å ha.... finnes bedre, men det koster som regel skjorta Kenwood;) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Styr langt unna den boss spilleren Er vel (stort sett) bare alpine og pioneer som er noe å ha.... finnes bedre, men det koster som regel skjorta Kenwood;) Og da mener du hva? et kenwood er på høyde med alpine og pioneer? LOL! da bør du rense ørene dine Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Styr langt unna den boss spilleren Er vel (stort sett) bare alpine og pioneer som er noe å ha.... finnes bedre, men det koster som regel skjorta Kenwood;) Og da mener du hva? et kenwood er på høyde med alpine og pioneer? LOL! da bør du rense ørene dine Nei, men Kenwood er fortsatt bra, om ikke best så er det bedre en boss og de jallamerkene. Jeg har en kenwood og den spiller ganske bra til tross for elendige stock-høytalere framme og et sett Blaupunkt 5" bak. Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 kenwood er flinke på kjøkkenutstyr hvertfall Lenke til kommentar
assi4 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Hehe kjøkkenutstyr er alltid greit å ha:p Vet noen av dere om noen andre bra butikker i usa? Noen som selger noen av de nevnte merkene og som sender til norge? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 de har det jo i samme sjappa som du linker til i første post... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå