Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 hei. jeg lurer på om det er noen mulighet til å koble sin eksterne hdd til Xbox 360 for å spille av video og musikk osv? i såfall hvordan? kobles til min Western Digital, men ingenting skjer. kanskje det ikke er mulig? Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 hei. jeg lurer på om det er noen mulighet til å koble sin eksterne hdd til Xbox 360 for å spille av video og musikk osv? i såfall hvordan? kobles til min Western Digital, men ingenting skjer. kanskje det ikke er mulig? Trur du må gjøre den om til FAT32! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 æsj, nettopp konvertert den til ntfs(?). skulle hatt noe å sett på mens tv-dekoderen og PC-en er på reparasjon. jaja. takk for infoen Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Har en Western Digital MyBook 250GB som er koblet til Xboxen min, det fungerer veldig bra faktisk. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Har en Western Digital MyBook 250GB som er koblet til Xboxen min, det fungerer veldig bra faktisk. hva?!?! funker bra til det han spurte om? støtter 360en din xvid? skrik ut hvordan du har fått til det isåfall Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Har en Western Digital MyBook 250GB som er koblet til Xboxen min, det fungerer veldig bra faktisk. hva?!?! funker bra til det han spurte om? støtter 360en din xvid? skrik ut hvordan du har fått til det isåfall Ja, hans var konvertert til NTFS, min har vært FAT32 hele tiden. Må være FAT32 for at Xboxen skal klare å lese av. DivX-støtte kommer 4. desember gjennom oppdateringen av dashboardet! Pr. dags dato er det bare støtte for .wmv og .mp4 (av videoformater altså). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 så da må jeg konvertere igjen da? tror heller jeg venter på at PC-en skal komme tilbake fra rep og koble den til tven. takk uansett lært noe nytt i dag også Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 tar da ikke lang til å konvertere en disk vell? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Men, så er spørsmålet.. funker en ekstern hd på samme måte som de offisielle "interne" man kjøper til en halv årslønn? Når gamle Xbox-spill kommer for nedlasting, kan man hive disse over på den eksterne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Men, så er spørsmålet.. funker en ekstern hd på samme måte som de offisielle "interne" man kjøper til en halv årslønn? Når gamle Xbox-spill kommer for nedlasting, kan man hive disse over på den eksterne? tviler jeg på, tror xboxen bare kan lese fra disken ikke skrive til.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 tar da ikke lang til å konvertere en disk vell? nei, sant. men gidder nok ikke å konvertere att og fram hele tiden. har forsåvidt lite av .wmv på den eksterne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå