Aces Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Alle snakker om hvordan man skal få en person til å like en. Som regel er den spesielle personen ledig. Men hva om han/hun ikke er det? Hvordan skal man få den personen til å like deg istedet? Dobbelt så vanskelig:( Lenke til kommentar
verbatiim Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg ville venta til den personen var singel. Men du spurte kanskje ikke om en moralpreken? Er vel bare å gjøre som vanlig og håpe at det blir noe der. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Ja moral er for tapere. Hehe neida bare tuller, men de er jo ikke sammen, det er bare det at han liker en annen. Faen ass, kan ikke dere gutter bare bli litt enklere å forstå? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Vi gutter er mye enklere enn du tror. Bare "teas" han litt og vips, dere havner i senga Lenke til kommentar
Aces Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 ja det er det.. Hva om jeg vil litt mer enn bare å "havne i senga"? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 ja det er det.. Hva om jeg vil litt mer enn bare å "havne i senga"? Da kjører du i feil fil. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 ja det er det.. Hva om jeg vil litt mer enn bare å "havne i senga"? Etter du har havnet i senga med han, så er det jo bare og kjøre på videre Lenke til kommentar
Ache Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 .........kan ikke dere gutter bare bli litt enklere å forstå? Ehhh, right back at you Gutter har veldig simpel hjerne når det gjelder sånt! Uansett, antar du liker en som liker en anna, veit ho andre det og kjenner du ho? Har masse å sei for moralpreken som folk snakker om Lenke til kommentar
Aces Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 ja det er det.. Hva om jeg vil litt mer enn bare å "havne i senga"? Da kjører du i feil fil. Great... Lenke til kommentar
Puppet Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Er nok ikke så lett å få en person som er intresert i en annen til å glemme henne nei. Du kan jo fortsatt forsøke, men ville ikke presset så veldig på. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Noen som kan selge meg en kjærlighetsdrink eller noe jeg kan putte i drikken hans? Lenke til kommentar
Puppet Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Du kan jo prøve det nærmeste: Rohypnol Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Du kan jo prøve det nærmeste: Rohypnol Sticky please. Endret 1. desember 2007 av J@cob Lenke til kommentar
ellys Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Flørt, boost egoet hans (komplimenter, ikke overdriv, men vi gutter elsker subtile meldinger om at vi er gode, flinke, kjekke etc. Den følelsen vi får når en jente gir et kompliment er avhengighetsskapende. Kjør på en stund, så kutter du helt ut en dag du er rundt han før du kjører på igjen, rince and repeat. Som regel vil vi da oppsøke den som gir det igjen for og få mer og dette igjen leder til at vi henger mer rundt personen som kan lede til noe mer). Vi er generelt veldig enkle, bare jenter som leser så jævlig mye mer inn i oss en de burde. Husk dere er ca 10 ganger flinkere en oss til og lese kroppspråk, toneleie etc. Vi må ha det mer verbalt ut Ellers er det noen tips mot slutten av PUA tråden og der er det vel også en link til et forum som dekker jenter og sjekking tror jeg. lykke til Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ligg med han. Win hos gutter ^^ Lenke til kommentar
Aces Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Flørt, boost egoet hans (komplimenter, ikke overdriv, men vi gutter elsker subtile meldinger om at vi er gode, flinke, kjekke etc. Den følelsen vi får når en jente gir et kompliment er avhengighetsskapende. Kjør på en stund, så kutter du helt ut en dag du er rundt han før du kjører på igjen, rince and repeat. Som regel vil vi da oppsøke den som gir det igjen for og få mer og dette igjen leder til at vi henger mer rundt personen som kan lede til noe mer). Vi er generelt veldig enkle, bare jenter som leser så jævlig mye mer inn i oss en de burde. Husk dere er ca 10 ganger flinkere en oss til og lese kroppspråk, toneleie etc. Vi må ha det mer verbalt ut Ellers er det noen tips mot slutten av PUA tråden og der er det vel også en link til et forum som dekker jenter og sjekking tror jeg. lykke til Thank you! Det beste svaret hittil. Ser ham jo nesten hver dag på skolen, så skal fokusere på det:) Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Noen som kan selge meg en kjærlighetsdrink eller noe jeg kan putte i drikken hans? Alkohol, Ecstacy, Spanish fly osv Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Du kan jo prøve det nærmeste: Rohypnol Har ikke ledd så høyt på lenge. Takk Lenke til kommentar
cFc Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Enig med Qbab her, tease han litt og etter at du har fått han i senga et par ganger har han nok glemt hun andre Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Enig med Qbab her, tease han litt og etter at du har fått han i senga et par ganger har han nok glemt hun andre Jeg tror ikke det er så enkelt, ihvertfall ikke viss han er forelska i hun andre. Men du må smi mens jernet er varmt og før de blir sammen ihvertfall. Etter dette blir det jo sansynlg vis krig viss du fortsetter Jeg må si meg enig med andre her. Bekreftelser og tydelige tegn på at her er noen som liker han er veldig bra så lenge det ikke er overdrevet. Vet ikke hvor mange ganger jeg har hoppa i taket for at en jente gav meg en bekreftelse, er veldig lite som skal til. Før du vet ordet av det så er han på deg i stedet. Viss du er heldig så er hun jenta han liker litt tilbakeholden også så han ikke gidder mer når han får øynene opp for deg. Får bare håpe han ikke er sånn at han avviser med en gang han vet han kan få deg. Er jo noen som er sånn, uheldigvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå