Blåbær Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 jeg liker en jente i klassen under meg. Saken er den at eg har fått msnen hennes og vi bli bedre kjent..Kordan skal eg begynne? jeg kjenner ikke henne og hun kjenner ikke meg... Var det fra henne du fikk msn'en hennes eller fra en annen? Hvis ikke, er det lurt for deg å fortelle henne at du har hennes msn før du adder henne. Når det er gjort så er det vel bare å følge guiden til oblivion_-__. Lenke til kommentar
Gjest Guest_random_* Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 hahahahah, knewt made my day ^^ Lenke til kommentar
Kaptein Potetmos Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Toasting in epic bread. Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Og årets pokal går til Kaptein potetmos for å bringe døde poster tilbake til live igjen. Lenke til kommentar
Gjest skull Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 LETT ! du skriv hei; -heidu:) ka sjer? -ikkeno -dera? du sir: ingenting hu sir: ok : ) ka har du jort idag du da:D? - hu sir: ikke no/ vert i byen du sir: okey:D når du har jort det et part gang1-2 gang sir du bare møtes en gang ;? hu sir: ja d kan vi sikkert (VIS DU IKKE E STØGG DA) ikke vær redd, du kjæm ikke t å drit dæ , hu sir ikke nei d kan vi ikke, jenter e ikke slemm. sir hu ja , sir du: ka e nr ditt så kan æ send på dæ en meld seiner eller nå DONE Lenke til kommentar
Gjest skull Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 LETT ! du skriv hei; -heidu:) ka sjer? -ikkeno -dera? du sir: ingenting hu sir: ok : ) ka har du jort idag du da:D? - hu sir: ikke no/ vert i byen du sir: okey:D når du har jort det et part gang1-2 gang sir du bare møtes en gang ;? hu sir: ja d kan vi sikkert (VIS DU IKKE E STØGG DA) ikke vær redd, du kjæm ikke t å drit dæ , hu sir ikke nei d kan vi ikke, jenter e ikke slemm. sir hu ja , sir du: ka e nr ditt så kan æ send på dæ en meld seiner eller nå Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hvorfor bumpes denne tråden alltid opp rundt juletider? Lenke til kommentar
AlphaSix4 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Fordi den er sinnsykt konge!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå