Gå til innhold

Julekalender 2007 - luke 1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, for oss som svarte feil, men det som virket mest logisk utifra spesifikasjonene da.

Hva med oss kan vi ta den på nytt eller ?

Det står jo bare ett svar hver så tror neppe det når alle vet svaret og de som hva har svart de andre alternativene vet jeg ikke hvordan de har klart og komme frem til svaret.

Lenke til kommentar
Ja, for oss som svarte feil, men det som virket mest logisk utifra spesifikasjonene da.

Hva med oss kan vi ta den på nytt eller ?

Det står jo bare ett svar hver så tror neppe det når alle vet svaret og de som hva har svart de andre alternativene vet jeg ikke hvordan de har klart og komme frem til svaret.

Har du lest de andre trådene i denne posten i det hele tatt ?

80 og 60 amper er logisk umulig. (vi snakker da om en 600W PSU som vil yte langt over 600W)

25 er eneste logiske mulighet.

Men 25 er alt for lite dersom man går ut fra at rev 3 er noenlunde link rev 2.

Spesifikasjonene er 20 pr linje MEN IKKE 80 tilsammen. Hva de er tilsammen er IKKE oppgitt av Microplex for rev 3 bare for rev 2 og det stemmer heller ikke med noen alternativer.

Alle svaralternativene er FEIL.

Dog har hardware.no tidligere i denne tråden opplyst at det er svar "80" som blir betraktet som rett, og at den ansvarlige for feilen skal på opplæring.

Jeg forstår helt klart og er enig med de som mener at alle svaralternativer på det spørsmålet bør betraktes som riktige.

Lenke til kommentar

Fullstendig enig.

Jeg sjekket personlig opp og ned microplex, leverandør, spesifikasjoner og alt annet, men ingen av de som var listet opp som svar alternativer var nærme produsentens sine spesifikasjoner.

60A er den som kommer nærmest 44.4A : 15.6A forskjell.

25A kommer på andreplass det som er riktig : 19A Forskjell.

80A Kommer på tredjeplass med hele 35.6A

Jeg trodde i utgangspunktet at dette muligens var PEAK under korte perioder med høy belastning, så selv om det ikke var logisk med 60A så satset jeg litt på den. Tenkte jo ikke på at Hw hadde gjort noen feil selvsagt.

Får vel sende inn en gang til med samboers e-mail da, men synnes at på dette svaret så burde nok alle tre være riktige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...