tunefish Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Fant ikke neo fornuftig svar på det spørsmålet jeg heller. Valgte 4*20, da dette stemmer 'mest' utfra spørsmålsformuleringen. Skjerpings. Blir for dumt å ha konkurranser hvor ingen av svarene er rett, så man må gjette hva som er 'mest riktig'. Hva er 2+2? a) 1 b) 7 c) nei Lenke til kommentar
rassmonster Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 25 er det. Carl Hvordan det? Lenke til kommentar
yodayoda Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Fant ikke neo fornuftig svar på det spørsmålet jeg heller.Valgte 4*20, da dette stemmer 'mest' utfra spørsmålsformuleringen. Skjerpings. Blir for dumt å ha konkurranser hvor ingen av svarene er rett, så man må gjette hva som er 'mest riktig'. Hva er 2+2? a) 1 b) 7 c) nei tipper at c) er rett:) Lenke til kommentar
Ash Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Fant ikke neo fornuftig svar på det spørsmålet jeg heller.Valgte 4*20, da dette stemmer 'mest' utfra spørsmålsformuleringen. Skjerpings. Blir for dumt å ha konkurranser hvor ingen av svarene er rett, så man må gjette hva som er 'mest riktig'. Hva er 2+2? a) 1 b) 7 c) nei Jeg tror B er korrekt siden 2 kan skrives som 1*2 og som alle vet er 1+2+2+2 lik 7, logisk! (ihvertfall iht til denne tråden) Lenke til kommentar
RBW Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Hepp! Siden vi ikke var helt på nett; Legg sammen linjene. (selv om det kanskje brister litt logisk) Undertegnede møter til straffeundervisning hos PSU-tester Nilsen. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Hepp! Siden vi ikke var helt på nett; Legg sammen linjene. (selv om det kanskje brister litt logisk) Undertegnede møter til straffeundervisning hos PSU-tester Nilsen. Skjerpings. Venta med å svare jeg, gadd ikke regne så sjekka hos microplex Endret 1. desember 2007 av AvieN Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hepp! Siden vi ikke var helt på nett; Legg sammen linjene. (selv om det kanskje brister litt logisk) Undertegnede møter til straffeundervisning hos PSU-tester Nilsen. Dere får jo bare gi alle rett da. Jeg svarte selvsagt ikke summen av de 4. 60 og 80A alternativene var jo ganske enkelt fysisk umulig. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Dere får jo bare gi alle rett da.Jeg svarte selvsagt ikke summen av de 4. 60 og 80A alternativene var jo ganske enkelt fysisk umulig. Men 80 var jo det eneste logiske svaret av de tre som var oppgitt. De to andre hadde ingen relasjon til den strømforsyningen samme hvordan man vrir og vender på elektro teori eller oppgitte fakta. Lenke til kommentar
1ar Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Gidder ikke svare på årets julekalender engang. Vant i fjor men har ikke fått premien. Mye frem og tilbake med HW, fikk en trøstepremie til slutt men det er for dårlig. Håper de har skjerpet seg til i år og har fått inn premiene klare for sending i forkant. Lenke til kommentar
sigurdi Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Litt synd at ikke personen som skrev spørsmålene sjekket på hjemmesidene til Microplex som faktisk gir gaven. :-) Da hadde nok 44.2A stått. :-) Dette er hentet fra Microplex sine sider. :-) Når vi spesifiserte MIST 600W så tok vi høyde for både dagens og morgendagens behov. Den samlede effekten MIST 600W kan levere på +12V linjene er hele 530W (44.2A), mer enn nok til å forsyne selv de mest kraftkrevende konfigurasjonene. Den nye ATX standarden spesifiserer max. 20A for +12V linjene. Skal all denne effekten kunne leveres holder det ikke med 2 stk. +12V linjer. MIST 600W har derfor 4 stk. +12V linjer. sigurdi Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hepp! Siden vi ikke var helt på nett; Legg sammen linjene. (selv om det kanskje brister litt logisk) Undertegnede møter til straffeundervisning hos PSU-tester Nilsen. Fint da kan jeg levere svaret mitt Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Dette var dårlig.. Syns dere kunne slettet svarene, ettersom jeg ser det er mange som har svar 25... Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 OT: Mener å huske at det var en liste over mange julekonkurranser i fjor. Er det en oppdatert liste noe sted ? Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Noen som har laga ei samleside over julekalendere i år? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Så var jo fint at dere dreit dere ut på det ene spørsmålet og svaret står her i tråden Lenke til kommentar
Espen3 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hehe, fint å se at spørsmålet er fiksa. Da får jeg begge riktig alikevel. Lenke til kommentar
oby Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Gjør det ikke enklere at spørsmålet er slik: Hvor mange Ampére gir Mist 600 Watt rev.3 på +12 Volt-linjene tilsammen? Men når man skal kontrolere at man har svart riktig, er spørsmålet slik: Hvor mange Ampére gir Mist 600 Watt rev.3 på +12 Volt-linjen? Lenke til kommentar
SuXz0r Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Tok det som ble mest logisk jeg da. Anbefales og ta en titt på komplett sin julekalender og Lenke til kommentar
Max!muS Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Netshop har en julekalender med tilbud for de som etterlyste det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå