TST Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Kan flere i samme famile delta? Eller har jeg kapret en plass nå slik at ingen andre kan bli med? Hadde vært greit å fått et svar på denne ja Jeg ser ingen grunn til at flere medlemmer av samme familie ikke skal kunne delta i samme konkurranse. Det blir som å si at eldstesønnen i familien ikke skal få spille Lotto fordi pappa har gjort det. Hvis en på under 18 år vinner, kan dere ikke da bare la være å sende med R:FoM? Nei, vi sender premien som den er. Hvis en person under 18 år vinner, så er det denne personens eget ansvar. Vi på vår side har gjort det vi kan, nemlig å gjøre deltakerne observant på aldersmerkingen. Endret 1. desember 2007 av TST Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Være litt kule og legg ett par ekstra "laland" lapper opp i bollen dere trekker ifra da..? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Dere vil nok få andre muligheter. Denne gangen var det er spill med 18 års aldersgrense, neste gang er det sikkert ikke det. Kan ikke ta hensyn til alle. Å nei, for all del. Hva med en like fet premie kun for oss under 18 år, så får Gamer en sjanse til å vise at de bryr seg om alle som følger med på siden deres? Joda, velsigne dem for at det i det hele tatt finnes en julekalender med mange mange fine premier, finfine omtaler, etc. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Var da svært med klaging. Tipper Gamer bryr seg om alle, men det er jo alltid noen som kommer til å klage, uansett hva de finner på. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Håper jeg vinner Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Dere vil nok få andre muligheter. Denne gangen var det er spill med 18 års aldersgrense, neste gang er det sikkert ikke det. Kan ikke ta hensyn til alle. Å nei, for all del. Hva med en like fet premie kun for oss under 18 år, så får Gamer en sjanse til å vise at de bryr seg om alle som følger med på siden deres? Joda, velsigne dem for at det i det hele tatt finnes en julekalender med mange mange fine premier, finfine omtaler, etc. Om en under 18 år vinner så får han jo fortsatt premien, så det er ingenting å klage over. Vertfall slik jeg forstod det på TST. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Åh. Ok. Beklager oppstyre. Lenke til kommentar
kris33 Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Kan flere i samme famile delta? Eller har jeg kapret en plass nå slik at ingen andre kan bli med? Hadde vært greit å fått et svar på denne ja Jeg ser ingen grunn til at flere medlemmer av samme familie skal kunne delta i samme konkurranse. Det blir som å si at eldstesønnen i familien ikke skal få spille Lotto fordi pappa har gjort det. Eh, hva mente du med dette? Slik jeg forstår det er de to setningene til TST en selvmotsigelse, den første sier det motsatte av den andre. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Tror kanskje han glemte å sette sette inn ordet "ikke" et sted Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Han glemte nok et lite "ikke" i den første setningen. Edit: Litt for sen Endret 1. desember 2007 av Mevon Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 vanvittig bra startpremie! dette hadde vært en herlig gave Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Kan flere i samme famile delta? Eller har jeg kapret en plass nå slik at ingen andre kan bli med? Hadde vært greit å fått et svar på denne ja Jeg ser ingen grunn til at flere medlemmer av samme familie skal kunne delta i samme konkurranse. Det blir som å si at eldstesønnen i familien ikke skal få spille Lotto fordi pappa har gjort det. Eh, hva mente du med dette? Slik jeg forstår det er de to setningene til TST en selvmotsigelse, den første sier det motsatte av den andre. Et viktig ord som "ikke" hadde falt ut. Lenke til kommentar
Hampern Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 oooh. En ps3 som julepressang hadde vært fint det Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Det er jo ikke forbudt for oss under 18 da, det er bare en anbefalt aldersgrense.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Lurer på hvem som vant, har dere sendt ut email? Lenke til kommentar
Grabby Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Lurer på hvem som vant, har dere sendt ut email? det har de neppe, er ikke en i innboksen min Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Lurer på hvem som vant, har dere sendt ut email? Vinnerne blir kontaktet omtrent samtidig som vi annonserer det på Gamer.no, i en ukentlig artikkel. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Lurer på hvem som vant, har dere sendt ut email? Vinnerne blir kontaktet omtrent samtidig som vi annonserer det på Gamer.no, i en ukentlig artikkel. Ikke det at det er en stor sannsynlig å bli trukket, men å vente flere dager på noe slikt... Sleng ut et hint . Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Siden stemmingsfristen er omme, kanskje vi kan røpe svarene? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Siden stemmingsfristen er omme, kanskje vi kan røpe svarene? De var så enkle at jeg tror alle vet det . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg