HMKG Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hei, nå har jeg nettopp instalert slackware 8.1. jeg booter opp logger inn som root. skriver start x og får opp denne feilmeldingen: "(EE)VESA(0):No matching modes (EE)Screen(s) found, but none have usable configuration Fatal server error: no sreens found" jeg har en LG flatron 775FT skjerm. er det noen som vet hva jeg må gjøre for at slackware finner skjermen min? Lenke til kommentar
Invert Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Den feilmeldingen der har jeg fått mange ganger. skriv: xf86config of da starter en konfigurasjon av X som er det grafiske, så prøver du deg frem til du får til noe som fungerer og så prøver du å få bedre ytelse etterpå, så prøv med små oppløsninger, mindre enn du har hatt i eventuell windows. Håper dette hjelper Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 ok, takk skal du ha. da prøver jeg det nå. Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 det virket ikke. det kommer fremdeles opp den samme feilmeldingen. noen tips? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Det er veldig viktig at du puncher inn de eksakte verdiene for grafikk-kort og skjerm. Skriv heller inn konservative verdier istedet for verdier du har brukt i f.eks. Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå