Gå til innhold

Nominasjonstråd for Juleavatarkampen 2007!

TSP

Anbefalte innlegg

Hoppsala! Minner om at det er 1 dag 23 timer og 22 minutter igjen av nomineringen. Klokken 00:00 den 12. Desember satser jeg på å starte en kvalifikasjonstråd, en moderator eller administrator vil kort tid senere gjøre det mulig å stemme.

Ellers vil jeg gjøre dere oppmerksomme på følgende tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=875862&hl=

And btw...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden Luchy allerede var nominert da jeg nominerte han, nominerer jeg TSP. :)
Håhå! Mine armeer av krigere skal knuse moderatorene Dotten, Simen1, fredrik og Snorre, håhåhåhå! Jeg skal ta verdensherredømme! Jeg skal krige, være slem! Jeg skal...

...Gah, jeg må stikke. Må være billetør på noe danseopplegg...

Lenke til kommentar
hehe, Datasmurf sinn likte jeg(siden jeg mener sjur er ideal-nissen)

nomineres! ;)

Du kan ikke nominere samme bruker som har nominert deg. Det står i reglene for tråden. ;)

Uhm. You fail Snorre, en KAN! Men om det er sterk mistanke om insidehandel kan en ikke, jeg stoler på at nomineringen er gjort på bakgrunn av avataren :) Dog, jeg skjønner hva du mener, litt tett innpå hverandre der og jeg vil ikke akkurat si at det er de beste avatarene... Vel, det ender med at de får dårlig selvtillit og maks 2 stemmer anyway om det er tilfelle, OM det er tilfelle for det er det vel fortsatt ikke dere to :)

BTW, Snorre. Jeg har fått 1 nominering og 1 har sagt han ville nominert meg! Ta den. Åh, mine armeer fryder seg, de er på deres dørterskel og er i ferd med å erobre hele verden for å spre ekte juleglede. De kjemper en kamp kun de kan vinne, hahaha!

*Fortsette med leksene*

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Hvis du tror dine stakkarslige utsultede armeer kan erobre Tommys ueroberlige snøborg tar du meget feil! Tommy og Tigern har bygget opp verdens største arsenal med snøballer. Og med seg har han en arme med snømenn og dinosaurer! Soldatene dine kommer til å fryse ihjel! Og om soldatene dine så mye som skulle komme i nærheten har Tommy og Tigern snøkjelken og en fluktrute! Dessuten vil romhelten Spiff komme til unsetning med sitt romskip og sin strålepistol!

Lenke til kommentar
Slike barnsligheter hører vel strengt tatt hjemme i Twisted Wishes eller noe sånnt? :p

Barnsligheter? Hvem er du til å sette spørsmåltegn ved mektige meg? Du er kun en enkel bruker. Bøy deg for min makt! Ellers vil min tiger rive deg i filler!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hvis det er noen som ikke har forstått det har altså de nådeløse kampene i forbindelse med juleavatar-konkurransen begynt tidlig i år. I dagene framover kommer jeg, Dotten og tydeligvis i år Preben til å bedrive valgtaler, skittkasting, propaganda og svertekampanjer i stor stil. Det er morsomt for de involverte, har inspirert fjorårets avatarkonkurranse-bilde og forhåpentligvis også morsomt for noen andre. Om noen ikke liker det er de ikke nødt til å besøke trådene. Dette er OT-Baren. Litt useriøsiteter innenfor retningslinjene hører til. Hvertfall i juleavatar-konkurransen.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...