kimman Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Av de som er nominert, ser det ganske jevnt ut.. Tror det kommer til å bli spennende når vi skal begynne å stemme.. Veldig mange gode avatar her da.. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Av de som er nominert, ser det ganske jevnt ut.. Tror det kommer til å bli spennende når vi skal begynne å stemme.. Veldig mange gode avatar her da.. Enig. Og håper det blir laget bilde denne gangen og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 når begynner vi og stemme? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ingen flere kommer til å bli nominert, zzz... Bare sleng opp den første avstemningen. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Slik ser planen ut med hensyn til avstemning: Hvordan vil dette foregå?Det kommer noe ann på antallet nominasjoner, men dette er planen. Nominasjonstråd: Fra klokken 00:01 1. Desember til 22:00 11. Desember (9 dager, 22 timer) Kvalifikasjonstråd 1 og 2: Fra klokken 00:01 12. Desember til 22:00 17. Desember (5 dager, 22 timer) Semifinale: Fra klokken 00:01 19. Desember til 22:00 22. Desember (3 dager, 22 timer) Finale: Fra klokken 00:01 "Lille Julaften" til 23:59 "2. Juledag" (4 dager) Om det er forslag til endringer på denne planen ta det i tråden eller send meg en personlig melding. TSP er sjefen i denne tråden, så jeg venter til TSP ber meg lage poll før jeg i det hele tatt foretar meg noe før fristene i planen. Endret 8. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Er ikke nødvendig med to kvalifikasjonstråder. Er mulig med to pollspørsmål i en og samme tråd så like greit å ikke dele det opp, for oversiktens del Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg vil nominere Gissan for sin flotte Flåklypa-avatar: Flåklypa gir meg en utrolig god julestemning, med tanke på at filmen går hver jul. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Jepp, jeg er sjefen og skal starte kvalifiseringen . Lurer på om ikke en moderator/administrator som ikke er nominert skal få æren av å få oppdraget med å starte avstemmingen. Vi kan tross alt fortsatt minnes hva som skjedde når Snorre sto for dette. Er ikke nødvendig med to kvalifikasjonstråder. Er mulig med to pollspørsmål i en og samme tråd så like greit å ikke dele det opp, for oversiktens del Utdaterte planer Dotten, jeg er fullt klar over de fantastiske nye mulighetene i IPB. Dette skal oppdateres. Er usikker på om vi skal gi en bruker 2 stemmer om nominasjoner holder seg under 50. Eller er maksgrensen på alternativer 30 nå? Ingen flere kommer til å bli nominert, zzz... Bare sleng opp den første avstemningen. Jeg vil nominere Gissan for sin flotte Flåklypa-avatar: Flåklypa gir meg en utrolig god julestemning, med tanke på at filmen går hver jul. What did ya say Bruktbilen? Dessuten er ikke jeg nominert, og jeg har fortsatt ikke juleavatar Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Skaff deg en da vel. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hva som skjedde når jeg sto for dette? Du mener bortsett fra valgkamper, svartmaling, drittslening og storstilt korrupsjon? Nei, jeg vet ikke jeg. Kanskje du kan fortelle meg? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Alle vet at du jukset, Snorre. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Alle vet at du jukset, Snorre. Neimen altså, jammen! Nå må dere være snille med meg. Jeg er uskyldig.... Jeg.... jeg.. jeg sverger! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Oi! Pepperkaka mi har fått seg en nominasjon Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Fikk nettopp en tanke i hodet. Min juleavatar er nominert, men nå har jeg jo byttet ... Hva nå? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Fikk nettopp en tanke i hodet. Min juleavatar er nominert, men nå har jeg jo byttet ... Hva nå? Kanskje du skal bytte tilbake! Det er avataren som blir nominert, ikke brukern. Om en bruker bytter avatar burde også nominasjonen frafalle? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Fikk nettopp en tanke i hodet. Min juleavatar er nominert, men nå har jeg jo byttet ... Hva nå? Penisen din vil falle av innen tre dager. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Fikk nettopp en tanke i hodet. Min juleavatar er nominert, men nå har jeg jo byttet ... Hva nå? Eeey.. får jeg lov til å nominere en annen daa? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Fikk nettopp en tanke i hodet. Min juleavatar er nominert, men nå har jeg jo byttet ... Hva nå? Eeey.. får jeg lov til å nominere en annen daa? Selvsagt... Lenke til kommentar
Groening Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Fikk nettopp en tanke i hodet. Min juleavatar er nominert, men nå har jeg jo byttet ... Hva nå? Then you shall die... Eller bytte tilbake. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Fikk nettopp en tanke i hodet. Min juleavatar er nominert, men nå har jeg jo byttet ... Hva nå? Penisen din vil falle av innen tre dager. Dette er faktisk nesten korrekt. For tre år siden var jeg dum nok til å bytte juleavatar. Forbannelsen tok til og noen dager etterpå datt en balle av. Jingleball all the way. Skumle greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg