Gå til innhold

Nominasjonstråd for Juleavatarkampen 2007!

TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik ser planen ut med hensyn til avstemning:

Hvordan vil dette foregå?

Det kommer noe ann på antallet nominasjoner, men dette er planen.

Nominasjonstråd:

Fra klokken 00:01 1. Desember til 22:00 11. Desember (9 dager, 22 timer)

Kvalifikasjonstråd 1 og 2:

Fra klokken 00:01 12. Desember til 22:00 17. Desember (5 dager, 22 timer)

Semifinale:

Fra klokken 00:01 19. Desember til 22:00 22. Desember (3 dager, 22 timer)

Finale:

Fra klokken 00:01 "Lille Julaften" til 23:59 "2. Juledag" (4 dager)

Om det er forslag til endringer på denne planen ta det i tråden eller send meg en personlig melding.

TSP er sjefen i denne tråden, så jeg venter til TSP ber meg lage poll før jeg i det hele tatt foretar meg noe før fristene i planen. :)

Endret av Skagen
Lenke til kommentar

Jepp, jeg er sjefen og skal starte kvalifiseringen :wee: . Lurer på om ikke en moderator/administrator som ikke er nominert skal få æren av å få oppdraget med å starte avstemmingen. Vi kan tross alt fortsatt minnes hva som skjedde når Snorre sto for dette. :)

Er ikke nødvendig med to kvalifikasjonstråder. Er mulig med to pollspørsmål i en og samme tråd så like greit å ikke dele det opp, for oversiktens del :)
Utdaterte planer Dotten, jeg er fullt klar over de fantastiske nye mulighetene i IPB. Dette skal oppdateres. Er usikker på om vi skal gi en bruker 2 stemmer om nominasjoner holder seg under 50. Eller er maksgrensen på alternativer 30 nå?

Ingen flere kommer til å bli nominert, zzz...

Bare sleng opp den første avstemningen.

Jeg vil nominere Gissan for sin flotte Flåklypa-avatar:

av-101271.jpg

Flåklypa gir meg en utrolig god julestemning, med tanke på at filmen går hver jul.

What did ya say Bruktbilen? Dessuten er ikke jeg nominert, og jeg har fortsatt ikke juleavatar :p

Lenke til kommentar
Fikk nettopp en tanke i hodet. Min juleavatar er nominert, men nå har jeg jo byttet ... Hva nå?

Penisen din vil falle av innen tre dager.

Dette er faktisk nesten korrekt. For tre år siden var jeg dum nok til å bytte juleavatar. Forbannelsen tok til og noen dager etterpå datt en balle av. Jingleball all the way. Skumle greier :ninja:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...