-Tommy Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Woho, jeg er nominert Moonshield, brukernavnet mitt kommer av at jeg heter Tommy og er født i 91 og når jeg registrerte meg her så var ikke fantasien helt på topp. Men tar gjerne imot tips på nytt brukernavn, men da over PM så denne tråden ikke går Off topic. Skulle ha registrert deg moonshield men var visst for seint ute. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Woho, jeg er nominert Moonshield, brukernavnet mitt kommer av at jeg heter Tommy og er født i 91 og når jeg registrerte meg her så var ikke fantasien helt på topp. Men tar gjerne imot tips på nytt brukernavn, men da over PM så denne tråden ikke går Off topic. Skulle ha registrert deg moonshield men var visst for seint ute. Det finnes alltid en med like fin avatar. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hahah, ok. Jeg nominerer Underpants Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hahah, ok. Jeg nominerer Underpants Gla i ræ'! Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Nominerer sameboe's avatar, fordi den vekker gode, men ikke helt så gamle minner. Endret 4. desember 2007 av frinder Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Er veldig få folk som klarer å lage en avatar slik at kvaliteten forblir dritbra, samtidig som det er tekst på bildet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 fredriks kinakål er noe av det bedre jeg har sett noensinne. Det værste er at han brukte ca 50. sekund på å lage den Ja, særlig, du ... Bak avataren min ligger det flere dagers hardt arbeid. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Ja, særlig, du ... Bak avataren min ligger det flere dagers hardt arbeid. Ja, du måtte jo dyrke kålen før du kunne ta bilde av den. Det er jo ikke bare bare å dyrke kål! Jeg er rett og slett imponert! Endret 4. desember 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 fredriks kinakål er noe av det bedre jeg har sett noensinne. Det værste er at han brukte ca 50. sekund på å lage den Ja, særlig, du ... Bak avataren min ligger det flere dagers hardt arbeid. Er det nå jeg må poste MSN logg? Den gyselige avataren din er et resultat av at du bare slengte inn i bildet det nærmeste du fant, i det knappe minuttet du ikke var opptatt av å sutre til meg på MSN. Resultatet sier seg selv, en kaotisk, gyselig og direkte meningsløs juleavatar. Den er som en lapskaus. Du vet ikke helt hva du har. Noe som tilsier at den helt klart har seierspotensial. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hvis teorien min om at postcount er vikigst, så vinner Dotten med god margin tror jeg. 12000 poster! Er ikke så lenge siden du bare hadde noe med 6000. Tiden går alt for fort. Gi meg år 2005 tilbake! Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Får jeg æren av å nominere Simen1 sin nybakte julebakst? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 jeg nominerer Andy-P sin Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 jeg nominerer Andy-P sin Nå skiftet jeg visningsnavn.. Så hvis du fortsatt liker avataren, kan du skifte navnet eller noe.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Var vel en grunn til at han nominerte deg. Tror ikke navnet har så mye og si. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det er ikke en tanke å fremskynde planene litt da? Virker temmelig dødt her nå... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 2immy91s avatar var jo bare grisestygg da..! Hvem er det som liksom gidder å ha mange julesmileyer i avataren sin? Det går virkelig an å få en overdose av for mye julestæsh. Makan Den hadde vært kul om bare han røde hadde nisselue, eller at alle unntatt han hadde. Ikke sant? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Du snakka ikke til meg nei Endret 7. desember 2007 av Negotiation Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Skal vurdere å fjerne lua på han i midten Hvorfor han har ikke øyer? Hvorfor ser ikke han nederste, og hjørnene også på han midterste? Litt symetri er fint. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) jeg er nominert jeg da Endret 7. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg minner om hva nettikette sier om unødvendig quoting. Har også fjernet ett off-topic-innlegg som kommenterte quoting. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/meldinger) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg