Gå til innhold

Nominasjonstråd for Juleavatarkampen 2007!

TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg nominerer IQ.

av-88216.jpg

Kaninen som IQ bruker i sin avatar er noe av det morsomte jeg har sett innen spillebransjen på lenge og fortjener å bli nominert. Selve avataren er bra laget, bortsett fra at nisseluen kunne ha vært bedre, men tross alt en bra og artig avatar :)

[url="http://www.diskusjon.no/index.php?showuser=88216"]IQ[/url]
[img=http://www.diskusjon.no/uploads/av-88216.jpg]

Lenke til kommentar

37 nominerte sålangt. Må si at det er mange gode juleavatarer i år, og en hel del av dem er også nominert i denne tråden. Men ingen slipper unna mitt propaganda-apparat når avstemningene begynner. Ifjor gjorde jeg en formidabel innsats med valgtaler, svartmaling, trusler og det som værre er. Putin burde være stolt av meg. I år har jeg ansatt en rekke flinke mennesker fra republikanerne, Det Forente Russland, og diverse andre politiske partier til å bistå med sine evner innen propaganda. ;)

Lenke til kommentar
37 nominerte sålangt. Må si at det er mange gode juleavatarer i år, og en hel del av dem er også nominert i denne tråden. Men ingen slipper unna mitt propaganda-apparat når avstemningene begynner. Ifjor gjorde jeg en formidabel innsats med valgtaler, svartmaling, trusler og det som værre er. Putin burde være stolt av meg. I år har jeg ansatt en rekke flinke mennesker fra republikanerne, Det Forente Russland, og diverse andre politiske partier til å bistå med sine evner innen propaganda. ;)

Høres bra ut, Snorre! Nesten så jeg får lyst å hoppe over på ditt "team" jeg også! :yes:

Lenke til kommentar

Jeg har hyret inn Michael Moore til å lede propagandaen min. Så sorry, selv Putin kan ikke hjelpe deg da :ninja:

Filmen vil også komme, 24/12 - Voting for avatars.

Lenke til kommentar
Jeg har hyret inn Michael Moore til å lede propagandaen min. Så sorry, selv Putin kan ikke hjelpe deg da :ninja:

Filmen vil også komme, 24/12 - Voting for avatars.

Pøh, ikke noe problem. Jeg skal hente Goebbles opp fra dødsriket og gjennopplive ham. Ingen slår Goebbels på propaganda! Selv Michael Moore skjelver i buksene når han hører nanvet. Og tro du meg, mine republikanske kontakter kommer uansett til å sende en leiemorder på Moore. Og om han overlever det kommer hele det amerikanske forsvaret etter ham. Dere er sjanseløse! *Moahahahahaha* :)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Du, Dotten, det blir vel ikke noe påskekrim i år da? :D
Jeg gir min stemme til deg Dotten, men vil selvsagt ha en liten tjeneste i gjengjeld. En krim, du har knapt begynt å fortelle historien til ukjent_bruker.

For å svare deg Håks så blir det garantert ingen flere påskekrimmer i år

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Du, Dotten, det blir vel ikke noe påskekrim i år da? :D

Litt sent for det i år ^^

Pøh, ikke noe problem. Jeg skal hente Goebbles opp fra dødsriket og gjennopplive ham. Ingen slår Goebbels på propaganda! Selv Michael Moore skjelver i buksene når han hører nanvet. Og tro du meg, mine republikanske kontakter kommer uansett til å sende en leiemorder på Moore. Og om han overlever det kommer hele det amerikanske forsvaret etter ham. Dere er sjanseløse! *Moahahahahaha* :)

Goebbels er så utdatert. Han har intet å stille opp med. Det er som å stille opp med en traktor mot en splitter ny Formel 1 bil (en overvektig en dog).

Men jeg trenger strengt talt ikke propaganda i denne krigen her. Det overlater jeg til de som har handicap mtp. sin avatar :ninja:

Jeg nominerer for ordens skyld Fredrik sitt bekledde kålhode. Denne gyselige juleavataren slår et slag for de juleløse barna i Kina. Ikke skjønner jeg helt hvordan, men fredrik kan vel utdype akkurat det. Den er så heslig at den har seierspotensiale.

av-31016.png

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...