XitereX Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg vil nominere Schjellin sin avatar Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg vil nominere Fisk1 Dette fordi jeg liker at han har holdt seg til sitt eget gamle gode avatar og kledd opp den søte lille figuren med en heimesnekra lue. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Litt på kanten innsidehandel der, men er det julekonkurranse så er det julekonkurranse Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg nominerer IQ. Kaninen som IQ bruker i sin avatar er noe av det morsomte jeg har sett innen spillebransjen på lenge og fortjener å bli nominert. Selve avataren er bra laget, bortsett fra at nisseluen kunne ha vært bedre, men tross alt en bra og artig avatar [url="http://www.diskusjon.no/index.php?showuser=88216"]IQ[/url] [img=http://www.diskusjon.no/uploads/av-88216.jpg] Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 kan noen si hvordan jeg får resizet bilder på photoshop Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=612135&hl= Les førstepost. Der finner du en guide. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 kan noen si hvordan jeg får resizet bilder på photoshop Nå går du veldig off-topic her ... Image -> Image Size Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 da er min avatar klar <--- Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 37 nominerte sålangt. Må si at det er mange gode juleavatarer i år, og en hel del av dem er også nominert i denne tråden. Men ingen slipper unna mitt propaganda-apparat når avstemningene begynner. Ifjor gjorde jeg en formidabel innsats med valgtaler, svartmaling, trusler og det som værre er. Putin burde være stolt av meg. I år har jeg ansatt en rekke flinke mennesker fra republikanerne, Det Forente Russland, og diverse andre politiske partier til å bistå med sine evner innen propaganda. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 37 nominerte sålangt. Må si at det er mange gode juleavatarer i år, og en hel del av dem er også nominert i denne tråden. Men ingen slipper unna mitt propaganda-apparat når avstemningene begynner. Ifjor gjorde jeg en formidabel innsats med valgtaler, svartmaling, trusler og det som værre er. Putin burde være stolt av meg. I år har jeg ansatt en rekke flinke mennesker fra republikanerne, Det Forente Russland, og diverse andre politiske partier til å bistå med sine evner innen propaganda. Høres bra ut, Snorre! Nesten så jeg får lyst å hoppe over på ditt "team" jeg også! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 37 nominerte sålangt. Må si at det er mange gode juleavatarer i år, og en hel del av dem er også nominert i denne tråden. Men ingen slipper unna mitt propaganda-apparat når avstemningene begynner. Ifjor gjorde jeg en formidabel innsats med valgtaler, svartmaling, trusler og det som værre er. Putin burde være stolt av meg. I år har jeg ansatt en rekke flinke mennesker fra republikanerne, Det Forente Russland, og diverse andre politiske partier til å bistå med sine evner innen propaganda. Jeg har hyret inn Michael Moore til å lede propagandaen min. Så sorry, selv Putin kan ikke hjelpe deg da Filmen vil også komme, 24/12 - Voting for avatars. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Du, Dotten, det blir vel ikke noe påskekrim i år da? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Om du har Moore skaffer Snorre Hovind. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Jeg har hyret inn Michael Moore til å lede propagandaen min. Så sorry, selv Putin kan ikke hjelpe deg da Filmen vil også komme, 24/12 - Voting for avatars. Pøh, ikke noe problem. Jeg skal hente Goebbles opp fra dødsriket og gjennopplive ham. Ingen slår Goebbels på propaganda! Selv Michael Moore skjelver i buksene når han hører nanvet. Og tro du meg, mine republikanske kontakter kommer uansett til å sende en leiemorder på Moore. Og om han overlever det kommer hele det amerikanske forsvaret etter ham. Dere er sjanseløse! *Moahahahahaha* Endret 3. desember 2007 av Snorre Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Du, Dotten, det blir vel ikke noe påskekrim i år da? Jeg gir min stemme til deg Dotten, men vil selvsagt ha en liten tjeneste i gjengjeld. En krim, du har knapt begynt å fortelle historien til ukjent_bruker. For å svare deg Håks så blir det garantert ingen flere påskekrimmer i år Endret 3. desember 2007 av TSP Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Du, Dotten, det blir vel ikke noe påskekrim i år da? Litt sent for det i år ^^ Pøh, ikke noe problem. Jeg skal hente Goebbles opp fra dødsriket og gjennopplive ham. Ingen slår Goebbels på propaganda! Selv Michael Moore skjelver i buksene når han hører nanvet. Og tro du meg, mine republikanske kontakter kommer uansett til å sende en leiemorder på Moore. Og om han overlever det kommer hele det amerikanske forsvaret etter ham. Dere er sjanseløse! *Moahahahahaha* Goebbels er så utdatert. Han har intet å stille opp med. Det er som å stille opp med en traktor mot en splitter ny Formel 1 bil (en overvektig en dog). Men jeg trenger strengt talt ikke propaganda i denne krigen her. Det overlater jeg til de som har handicap mtp. sin avatar Jeg nominerer for ordens skyld Fredrik sitt bekledde kålhode. Denne gyselige juleavataren slår et slag for de juleløse barna i Kina. Ikke skjønner jeg helt hvordan, men fredrik kan vel utdype akkurat det. Den er så heslig at den har seierspotensiale. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Litt sent for det i år ^^ Gah, my bad. Mente såklart til neste påske Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Du, Dotten, det blir vel ikke noe påskekrim i år da? ehm...påsken har vært i år den.... Stemmer på Samebror jeg...Den eier bare.... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg nominerer Moonshield aka Fancypants. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Jeg nominerer Moonshield aka Fancypants. Den er nominert fra før av. Endret 3. desember 2007 av Håks Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg nominerer Moonshield aka Fancypants. Den er nominert fra før av. Damn! Da kommer jeg vel med en ny snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg