Snorre Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Takk til Skarstad og Lurvefranzen for nominasjoner. Det er hyggelig at dere synes avataren min er fin. Må forøvrig gi Newt32 æren for å ha hjulpet meg med avataren. Han fanget på en brilliant måte temaet i en av Tommy-stripene. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Takker for nominasjonen Metsemann. Min nominasjon går til Skagen denne gangen. Edit: Glemte å skrive at jeg er imponert av TSP å lage en slik tråd. Det er masse arbeid som ligger bak en slik avvikling av årets juleavatar. Endret 1. desember 2007 av KVTL Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Takker for nominasjonen Metsemann. Min nominasjon går til Skagen denne gangen. attachment=193655:skagen_avatar.gif Edit: Glemte å skrive at jeg er imponert av TSP å lage en slik tråd. Det er masse arbeid som ligger bak en slik avvikling av årets juleavatar. Aaah! En moderator som nominerer en annen moderator. Dette er en konspirasjon! Hmm, vent nå litt. Jeg er jo også moderator. En konspirasjon, og jeg får ikke være med? Hva er dette? Jeg forventer svar! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 1. desember 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Min stemme går til Dernel. Den er så sinnsyk koselig! Endret 1. desember 2007 av Darkbuster Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hysj da Snorre.. Du husker vel hva i ble enige om angående denne tråden. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg nominerer Batnobbit! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Han er allerede nominert, så gidder ikke lage så mye styr ut av denne posten. Men jeg nominerer Håks sin, synes den er fantastisk bra. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg nominerer Dotten med sin Scooperman! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg nominerer Newt32 sin. Synes den gir litt julestemning Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Jeg nominerer Dotten med sin Scooperman! https://www.diskusjon.no/uploads/av-15355.png Ser bare han vanlige superman >.> Endret 1. desember 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Vil nominere KVTL Original og kul Nominerer Matsemann. Grunnen: Bokser avatar. Så morsomt satt opp, da det ikke gir noen mening å ha en nisselue der.. Jeg bare elsker den avataren. EDIT: Bilde Endret 1. desember 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Nominerer Darkbuster Darkbuster Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg nominerer Dotten med sin Scooperman! https://www.diskusjon.no/uploads/av-15355.png Ser bare han vanlige superman >.> Nissesko, nisselue, rød kappe, magisk bakgrunn, spade. Kunne nominert han selv. Nei, jeg så ikke de tingene med en gang, men Dotten sin avatar ga meg likevel med det samme julestemning! Er noe magisk ved det bildet. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Ahh, nå ser jeg de tingene! Han har visst et skjerf også, men hvorfor er den i 69x80? o_O Endret 1. desember 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ahh, nå ser jeg de tingene! Han har visst et skjerf også, men hvorfor er den i 69x80? o_O Det passer egentlig fint mtp. at det er et slankt bilde av supermann. Om den skulle vært 80x80 hadde kanskje objektet blitt litt bredt? Eller hadde det vært mye rom på sidene. Syntes det er en tøff avatar. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ahh, nå ser jeg de tingene! Han har visst et skjerf også, men hvorfor er den i 69x80? o_O Det passer egentlig fint mtp. at det er et slankt bilde av supermann. Om den skulle vært 80x80 hadde kanskje objektet blitt litt bredt? Eller hadde det vært mye rom på sidene. Syntes det er en tøff avatar. Nå er det jo for mye rom på venstre side, og for lite på høyre... Skal gi meg, en fin og orginal avatar . Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det var jo litt vansklig å se da Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ahh, nå ser jeg de tingene! Han har visst et skjerf også, men hvorfor er den i 69x80? o_O Hehe, den er lagd slik. En bruker som laget den og postet den under fjorårets avatarkonkuranse og bestemte meg den gang for at det skal være årets avatar for min del. Skammer meg over å ikke komme på brukernavnet, men det skal søkes opp. Er dette bildet som er manipulert til julestemning: Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det var forsåvidt jeg som fant bildet, men tok aldri æren for å ha laget det Det er det en flink fyr fra worth1000.com som skal ha æren for! Originallink: http://www.worth1000.com/emailthis.asp?image=286846 Lenke til kommentar
kimman Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg vil gjerne nominere Mevon's avatar. Syns den bare rett og slett er bra! Luen er perfekt plassert og ørnen ser rå ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg