dysfunctional Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Håks sin er så søthttps://www.diskusjon.no/uploads/av-68573.gif jeg nominerer denne Takker! Endret 1. desember 2007 av Håks Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 wheelman har en kul en da nominerer han Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Jeg nominerer Rivers Endret 1. desember 2007 av Håks Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Nominerer Moonshield sin. Altså denne: (Denne linken anbefales, i tilfelle brukeren plutselig skifter avatar) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det er da fancypants sin... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det er da fancypants sin... Han har skifta navn. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Fancypants og Moonshiel er samme person! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det er da fancypants sin... Han har skifta navn. Åja . Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Begynner å vurdere om det faktisk var lurt å bytte navn... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg nominerer wwwerner sin. Den er fra samme tegneserie som den vanlige avataren hans, og den er jævlig morsom. :!: Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Begynner å vurdere om det faktisk var lurt å bytte navn... Nei. Det var ikke lurt. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 wheelman har en kul en da nominerer hanJeg vil ikke se på det som en Juleavatar... Flere som enig eller uenig? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) wheelman har en kul en da nominerer hanJeg vil ikke se på det som en Juleavatar... Flere som enig eller uenig? Nei, det er ikke en juleavatar. Han hadde jo en med nisseluer på sokkene, men han slutta å bruke den. Endret 1. desember 2007 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Kudos til TSP for et meget bra førsteinnlegg Bare for å påpeke, innlegg a la "kan noen nominere meg/hvorfor er ikke jeg nominert" sletter vi bare uten videre varsel. Slike innlegg har en tendens til å flyte over i slike tråder, så vi kverker dem først som sist. Ellers må jeg si at det virker som nivået i år er høyere enn tidligere år, en god del har gjort mer arbeid med avatarene og jeg tror mange har fått god hjelp i avatartråden også. Tror jeg må kikke meg litt rundt før jeg finner en å nominere, om jeg da finner noen som er bedre enn de som allerede er nominert. Fint brukerne slår et slag for julestemningen! Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 La meg få æren til å novinere Moviehearts avatar: [im g]https://www.diskusjon.no/uploads/av-87995.jpg[/img] Seconder den jeg. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Vil nominere KVTL Original og kul Endret 1. desember 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Da velger jeg å nominere Snorre sin avatar: - Ikke nominer en person fordi hun/han nominerte deg. Dette er ikke på grunn av at Snorre nominerte meg. Jeg syntes avataren hannes er veldig original i forhold til de andres. Det er et utrolig hyggelig tema, Tommy og Tiger'n som jeg er vokst opp med hver jul. God kvalitet trekker veldig opp også, samtidig som avataren kan assosieres med den Snorre bruker til vanlig. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Snorre er faktisk nominert, så ikke vær redd for spekulasjoner. (: Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Uoriginal og kul Uoriginal? Er det positivt at en avatar er middelmåtig? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Oi, mente selvfølgelig at den var original. Rettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg