Torjus Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hei, brukte en simkort backup tjenste som var på nettet for en stund siden, men husker ikke adressen... Man syncet mobilen med en server som lastet opp alle kontakene på nettet der man kunne endre de osv så kunne man laste de tilbake igjen Lenke til kommentar
spitz Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg har brukt både Zyb på www.zyb.com og Funambol på http://my.funambol.com - meget fornøyd med begge. Grunnen til at jeg gikk fra Zyb til Funambol er at sistnevnte har utviklet en sync-klient for iPhone, noe Zyb mangler. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hei! Eg bruker Mobical.net og begynte å bruke den lenge før Telenor inn gjekk ein avtale med om at kun Telenor kunder skulle kunne bruke tenesten i Noreg. Eg er i alle fall veldig fornøyd med tenesten.Og tenker ikkje så mykje over den lenger,da eg har autosync (Sync-ML) fra mobilen til serveren kvar sjuande dag. Om du har Sync-ML funksjonalitet i mobilen din.Og ikkje har slettet Syncl-ML innstillingane på mobilen,så er innstillingane og servernamnet der enda. Om du ikkje har skiftet/blitt frastjålet mobilen,levert den inn til service eller reinnsatt frabrikk innstillingene. Men,da er det greit å vite kva mobil du har for å vise kor dei ligger. Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 ZYB kan anbefales. Det fungerer fint, og er helt gratis (med unntak av prisen for dataoverføring). Lenke til kommentar
glosi Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Både NetCom og Telenor tilbyr denne tjenesten om man logger inn på sidene deres. (Sånn hvis du har Telenor eller NetCom) Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Telenor sin tjeneste er dessverre dyr da de krever månedsavgift. For meg så virket NetCom sin tjeneste ganske bra, men ikke nå siden jeg skiftet til Telenor. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Om du har en Nokia så kan du vel bruke Nokia PC Suite, også synkroniserer du kontaktene dine til PC-en.. Det gjør ihvertfall jeg.. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg bruker isync på macen som fungerer, så det er ikke noe problem for mitt vedkommende. Men uansett å ha en online sync tjeneste hvis man må bytte simkort el. og ikke har tilgang til pcen. Hendte en gang at jeg måtte innom forhandler å skaffe nytt kort, da var NetCom sin sync tjeneste gullverdt. Og nei, jeg hadde ikke med meg macen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå