marvol Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Da er PS3 40GB bestilt, med kommer: Spiderman 3 Blu-Ray - Skate - Cod4 - NBA Homecourt - Asassins Creed .. :love::love::love: haha.. jeg skulle til å bestille denne idag etter jobb. Men da var også 40GB'n utsolgt! Surt! Det er surt, men det kommer nok inn på lager fort, mange ganger har den vært på lager igjen 20 min etter at den var utsolgt.. Fikk mail fra DHL for noen timer siden, men skjønte ikke sporingssystemet, pakken min var ikke i systemet deres.. Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Da er PS3 40GB bestilt, med kommer: Spiderman 3 Blu-Ray - Skate - Cod4 - NBA Homecourt - Asassins Creed .. :love::love::love: haha.. jeg skulle til å bestille denne idag etter jobb. Men da var også 40GB'n utsolgt! Surt! Det er surt, men det kommer nok inn på lager fort, mange ganger har den vært på lager igjen 20 min etter at den var utsolgt.. Fikk mail fra DHL for noen timer siden, men skjønte ikke sporingssystemet, pakken min var ikke i systemet deres.. Sjekka siden dems nettopp. Nå har dem 40Gb'n på lager igjen. Men til 100 CAD dyrere tho! ahah så teit! Da venter jeg heller til dem får 80GB'n på lager. Pakken har sikkert bare ikke komt i systemet ennå.. Edit: Dem sa at dem forhåpentligvis får inn 80Gb'n på lager om noen uker! Endret 8. januar 2008 av phunkie Lenke til kommentar
marvol Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 100 CAD dyrere? sto fortsatt 420 CAD da jeg så i sted, fant PS3 hos DHL i dag, hadde kommet til GB allerede Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) 100 CAD dyrere? sto fortsatt 420 CAD da jeg så i sted, fant PS3 hos DHL i dag, hadde kommet til GB allerede haha jeg så feil.. Hadde nettopp stått opp. Har ikke giddet å editere på det.. Edit: Woa, det går fort med ps3'n din jo, marvol. Du får poste her når du får den i hus og fortelle hvor mange dager eksakt det tok! Endret 8. januar 2008 av phunkie Lenke til kommentar
Perre Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Litt off topic kanskje, men jeg spør likevel: Funker det å bruke en vanlig hdmi - hdmi-kabel på en ps3 kjøpt ifra Canada? Som jeg har forstått det så må man kjøpe en hdmi-kabel i tillegg for å få full HD og da er det jo veldig greit hvis jeg bare kan kjøpe en standard kabel og ikke er avhengig av originale sony-greier. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fikk PS3 i dag kl 5 ca.. tok litt over 2 dager! Lenke til kommentar
mESA Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hva er pris for frakt og slikt fra VGP? Edit: Hvor lang tid tar det før spillet evt. kommer? Såg også at det var 7,49 for shippig, så glem det første spørsmålet;) Endret 9. januar 2008 av mESA Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Fikk PS3 i dag kl 5 ca.. tok litt over 2 dager! Fifan så kjapt! haha grattis lillemann! Hva sendte dem pakken som forresten? Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg vurderer sterkt å kjøpe PS3 fra Videogameplus.ca ettersom Norge er et fordømt svindyrt land. Er under 18, men Muttern stiller opp, eneste problemet er at hun er skeptisk til NETTHANDEL Lurte på om noen kunne skrive opp noe som kan forsikre henne om at dette er like stealing candy from a baby og Info og Tips om hvordan få dette til å gå smertefritt Hilsen Ungfyrsomikkeharrådtildefordømtenorskeprisene Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 VGP er ett veldig seriøst firma som absolutt lønner seg å kjøpe ifra. Når de tilogmed setter ned verdien på pakken som de sender for at du som kunde skal slippe å betale toll på pakken din,så sier det at disse folka har absolutt kundens beste i tankene HELE tiden. Da eg kjøpte hos dem,så var de veldig imøtekommende på ? mine og eg fikk ALLTID svar på under timen da eg mailet de...og selv om noen av ? mine var skikkelig noob ang min legitimasjon osv så fikke eg alltid saklig og godt utfyllende svar. Og de er VELDIG nøye med at du kan vise korrekt legitimasjon og addr osv før de i det hele tatt gjør noe mer,de spørr også om du kan sende dem en mail hvor du bekrefter at alt er klart og at de har tillatelse til å trekke penger fra kortet ditt. Så skal eg overhodet anbefale EN nettbutikk fra utlandet,så er det uten tvil VideoGamesPlus Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Takker, viser innlegget til muttern når hu kommer hjem. Men er det noe jeg må gjøre bortsett fra å lage account ? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Neida...men du/din mor må sende enten på faks eller mail:Legitimasjon;for og bakside,feks førerkort. forside av kortet som skal brukes.og addr din;feks kopierer en regning der addr deres står Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kaster meg på denne tråden, siden jeg har lyst på en ps3. Hvor mye koster det i frakt å sende en ps3 40 gb? Den koster 419.99$ som tilsvarer 2232kr. Hvor mye blir det tilsammen med frakt? Er det like greit å betale 3600for en 40gb inkl. frakt fra en norsk nettbutikk? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvor mye det blir med frakt? legg den i handlevognen din da og gå til checkout så ser du va frakten blir,ikke verre enn det. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvor mye det blir med frakt? legg den i handlevognen din da og gå til checkout så ser du va frakten blir,ikke verre enn det. For å finne frakten må jeg registrere meg først, så blir nok litt verre enn det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Oi,ja....registrere seg..... Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 ja... må nok det.... gidder du å sjekke det for meg? .... .... Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 For å gjøre klarhet i dette lister jeg opp endel spørsmål: Det kan være til nytte om man legger dette, med svar i første posten. Det er kanadiske dollar det er snakk om? Shippingen fungerer på hvilken måte og koster? Kan du bruke en norsk strømkabel på maskinen, uten at den roper "110 volt" og smelter? PS3 spill er sonefri, ja? Men det er ikke blu-ray? Er dvd spillern sonefri? Kan du spille online med europeere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå