Joker8 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 hmm.. Begynner og bli litt bekymret nå, har enda ikke fått noen bekreftelse på at den er sendt :/ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hva er du bekymret for da?At du ikke får den til jul eller at den kanskje ikke kommer i det hele tatt? Lenke til kommentar
Joker8 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hva er du bekymret for da?At du ikke får den til jul eller at den kanskje ikke kommer i det hele tatt? hadde vært kjekt og fått den før jul. men er mest bekymret for at den kanskje ikke kommer i det hele tatt:P når på dagen var det dere fikk melding om at den var sendt da? ,ligger vel noen timer etter oss de Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Tror du kan ta det med ro. Min ble sendt derfra noen få timer etter at eg fikk mail om at de hadde trukket pengene fra kortet. Lenke til kommentar
Joker8 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Tror du kan ta det med ro. Min ble sendt derfra noen få timer etter at eg fikk mail om at de hadde trukket pengene fra kortet. ok.., men ser at de allerede har trukket penger fra korte og har ikke fått noen mail om det :S Lenke til kommentar
Joker8 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hello Geir, Thanks for sending the ID. Your order will be shipping out today. Thanks, Ahh Puster lettet ut..hehe:P Lenke til kommentar
sugress Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 haha GAndre, jeg er i nøyaktig i samme situasjon som deg. fikk bekreftelse på mottatt "ID kontroll" idag. de skulle sende idag. skal vi se hvem som får pakken først? bor på det regnfulle vestlandet. hva bestilte du? hvordan tror du det går med toll? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Toll går fint. De sender det som Toy gift...så det står total value 20 CAD på pakken. Så du slipper å betale tull Endret 18. desember 2007 av Diesel_ Lenke til kommentar
Joker8 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 haha GAndre, jeg er i nøyaktig i samme situasjon som deg.fikk bekreftelse på mottatt "ID kontroll" idag. de skulle sende idag. skal vi se hvem som får pakken først? bor på det regnfulle vestlandet. hva bestilte du? hvordan tror du det går med toll? Hehe den er grei bor i midt-norge jeg da ; ) bestilte Playstation 3 80GB + spillet Uncharted. Som Disel sier så har jeg hørt at de skriver ned verdien på pakken så du slipper og betale en hel formue i toll så satser på at den går greit igjennom. hva hardu bestilt da? Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Møh, jeg bestilte PS3 og 2 spill Fikk det i en eske som sto " Beatuy " på, såe, ikke fortvil ^^ Lenke til kommentar
MrLuggage Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Jeg venter også på en 80gb PS3 og to spill fra VGP. Pakken har på under to døgn funnet veien til min hjemby, så det lover meget bra Edit: Og der hadde den status "With delivery courier." Edit2: Og der var den levert. 2 døgn fra Canada hjem til meg, jeg er imponert. -- Luggage Endret 19. desember 2007 av MrLuggage Lenke til kommentar
sugress Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 høres veldig bra ut ! jeg bestilte en ps3 80gb og en ekstra håndkontroll. skal bestille flere spill i romjulen. har ikke tid å spille før i januar uansett. er så vanvittig spent på hvordan det går i den norske tollen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Toll går fint. De sender det som Toy gift...så det står total value 20 CAD på pakken. Så du slipper å betale tull Lenke til kommentar
sugress Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 dhl ringte klokken ti idag. fikk levert pakken klokken 12 på jobben. fantastisk. dette er noe annet enn posten norge. Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 dhl ringte klokken ti idag.fikk levert pakken klokken 12 på jobben. fantastisk. dette er noe annet enn posten norge. Agreed! Lenke til kommentar
Talker Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Så det er sånn at en ikke kan se blu-ray filmer kjøpt i norge om en kjøper ps3 fra VGP? Inge vei å komme utenom? Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hiver meg på denne tråden jeg.. Når dere bestilte fra butikken, skrev dere om dem skulle merke pakken med 20CAD elns? Litt off topic. Synd dem ikke bruker fedex. Jeg kjøpte en mobil fra asia. Dem sendte på en fredag og jeg fikk pakken på mandag morgen. Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Så det er sånn at en ikke kan se blu-ray filmer kjøpt i norge om en kjøper ps3 fra VGP?Inge vei å komme utenom? Du kan bare spille av Region A Blu-ray-filmer på en PS3 kjøpt fra VGP. Heldigvis fins det noen filmer som er sonefrie slik at du kan se Region B Blu-ray-filmer på din amerikanske PS3: http://Blu-ray.liesinc.net/ Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Er mulig å gå omvendt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå