IcedInsanity Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jada,det kan hende, Fikk ikke den mailen med det første eg heller. Det kommer en mail som sagt fra dhl med ett vedlegg du må åpne,der står all infoen Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jada,det kan hende,Fikk ikke den mailen med det første eg heller. Det kommer en mail som sagt fra dhl med ett vedlegg du må åpne,der står all infoen Okai, får bare slå på tålmodigheten min jeg da, takk for hjelpen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ingen problem Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Kan ligge til at jeg har sendt 2 mailer til de, uten svar enda... Spurte om sporingsnummer og slikt Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 De pleier å være kjappe med å svare. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 De pleier å være kjappe med å svare. Merkelig.. Mailet de på denne adressen "[email protected]", men inget svar til nå, på 6 dager :s Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Det var rart. Hva spurte du om i den mailen du skrev for 6 dager siden da? Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Spurte om sporingsnummer Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hmmm... Det var rart at de ikke har svart deg da...men når fikk du mail på at den var sendt? Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Fikk mail 3. desember på at den var "shipped" Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Da skulle den være/vært hos deg snart.... Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Da skulle den være/vært hos deg snart.... Hmm, får håpe den kommer i løpet av uken da Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Må jeg sende en ny mail med Scan's osv, eller er det bare nok å REPLY på den mailen jeg fikk av VG+ ? n00b ^^ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Bare reply...du skal ALLTID ha med mail historien når du prater med butikker osv slik at de lett kan finne ut hvem og hva du er ute etter. Lenke til kommentar
maradona Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hva gjør man om ps3en trenger reperasjon? Hvor mye må man feks betale for å reparere den i Norge? Er Blu-ray sonefritt? Blu-Ray er ikke sonefritt, uheldigvis :\ Om PS3'en må repareres, så må den nok sendes til den butikken den er kjøpt ifra ( Tror jeg ). Så det er ikke noen mulighet for å sende den inn et sted i Norge for å få det på garantien om den er kjøpt i utlandet? Jeg blir nødt til å sende den til Canada? (Som har 30 dagers garanti, ifølge siden) Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hva gjør man om ps3en trenger reperasjon? Hvor mye må man feks betale for å reparere den i Norge? Er Blu-ray sonefritt? Blu-Ray er ikke sonefritt, uheldigvis :\ Om PS3'en må repareres, så må den nok sendes til den butikken den er kjøpt ifra ( Tror jeg ). Så det er ikke noen mulighet for å sende den inn et sted i Norge for å få det på garantien om den er kjøpt i utlandet? Jeg blir nødt til å sende den til Canada? (Som har 30 dagers garanti, ifølge siden) Ehm, er ikke så sikker :\ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Fikk noe i posten idag.... :love: Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Fikk noe i posten idag.... :love: Haha, her er den igjen fin ps3. Synd at du ikke kan se norske filmer på den Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Åneeeeeiiii.. Norske filmer..pokker...å eg som er så glad i å se filmer...jaja..får kjøpe de fra utlandet da...neiånei.....hahaaa... Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Con'grats ^^ Me likey the PS3, har ikke sendt min enda :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå