Bruker-104685 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Jeg har bestilt ett spill hos vgp, og det blir sendt fra dem 11 desember siden dem får det i stock den 11des, så kan det hende att jeg får det før jul? Litt surt å vente til etter jul Endret 11. desember 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Viss du har betalt og alt så får du den før jul GARANTERT. Min ble sendt den 7 Des og den var i Oslo igår Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Damn... Hello Valued Customer, Thank you for for taking the time to select us as a place where you would like to buy Games from. We apprecaite your business and look forward to serving you however we need you to send us some sort of id just to verify your identity as your shipping and billing address do not match with our processing company and we need this information to process your order further. Please email or fax us the following to prove your id : - Credit Card Statement Showing Billing Address and Credit Card Number used - Mailing Address from a bill and front and back scans of the card used in Question. - Drivers license and/or passport showing proof of ID. WTF må jeg sende de Kredittkort info og Pass info ? ikke noe mer ? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Akuratt det samme som hos meg du må fakse dem eller maile de dette: En regning der addr din står,slik at de får den bekreftet. Legitimasjon,eks førerkort. Og for og bakside av kredittkortet ditt,du kan stryke over noen av sifrene i kortnr ditt for sikerhetsskyld. Thats it... Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 aaah, så kan bare ta en regning fra Cdon.com f.eks ? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jada..eg tok en strømregning Bare en regning der addr din står så går det greit:) Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 okay, tar en regning fra Spreadshirt Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Yes. Det går bra Håper du får maskinen før jul nå da Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 ja, tviler for at de sender den idag Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 De sender den veeeldig kjapt viss du kjapper deg med å sende dem det de skal ha og gir dem klarsignal på at de kan "charge"kortet ditt Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) De sender den veeeldig kjapt viss du kjapper deg med å sende dem det de skal ha og gir dem klarsignal på at de kan "charge"kortet ditt De har allerede charga 3800 Har det noe å si om Personnumret er synlig ? Endret 11. desember 2007 av Hanowa Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Et spørsmål... Hvordan sjekker dere hvor pakken deres er? :S Bestillte et spill og en sixaxis derfra forrige mandag, men har ikke fått noe sporenummer eller noe :S Edit: Kanskje litt noob spørsmål men, er første gangen jeg bruker vgp... Endret 11. desember 2007 av Tallest Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Fikk sendingsnr på mail ilag med alle opplysninger ang sendingen.. Så bruker eg www.dhl.ca for å sjekke De sender den veeeldig kjapt viss du kjapper deg med å sende dem det de skal ha og gir dem klarsignal på at de kan "charge"kortet ditt De har allerede charga 3800 Har det noe å si om Personnumret er synlig ? Neida,det gjør ingenting. Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Den e go ;D HÅPER at de sender den idag, kanskje jeg har den etter helga da... Gleder meg som en liten unge på julaften Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Eneste jeg fikk var dette... VIDEOGAMESPLUS.CA ------------------------------------------------------ Order Number: 76773 Detailed Invoice: https******************************************************* Date Ordered: Saturday 01 December, 2007 Your order has been updated to the following status. New status: Shipped Please reply to this email if you have any questions. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Fikk du ikke ett lenger nummer også? Den e go ;D HÅPER at de sender den idag, kanskje jeg har den etter helga da... Gleder meg som en liten unge på julaften Viss du har sendt de det dem trenger så sender de det idag. Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Fikk du ikke ett lenger nummer også? Den e go ;D HÅPER at de sender den idag, kanskje jeg har den etter helga da... Gleder meg som en liten unge på julaften Viss du har sendt de det dem trenger så sender de det idag. Sendte det for 10 min siden, svarte bare på mailen de sendte ( RE: ) Og hvorfor står det: "In stock usually ships within 24hrs" på PS3'en og Assassin's Creed, og ikke på Motorstorm ? :o Endret 11. desember 2007 av Hanowa Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Nei Har du et eksempel på hvordan det nummeret skal se ut? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Du skal få en mail fra DHL el noe sånt..Der det står Reference:femsifret nr og Shipment:10 sifret nummer.Er dette nr du kan skrive inn på dhl.ca for å spore Endret 11. desember 2007 av Diesel_ Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Du skal få en mail fra DHL el noe sånt..Der det står Reference:femsifret nr og Shipment:10 sifret nummer.Er dette nr du kan skrive inn på dhl.ca for å spore Rart at jeg ikke har fått noe enda da men, kanskje pakken ikke har blitt levert til dhl eller noe? Eller kanskje de bare er treg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå