LtdEdFred Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Men om de med tiden finner ut hvordan vi kan spille PS3 spill fra harddisk for å slippe diskstyret så holder jo ikke 160GB til mer enn 9-10 spill... Noen som vet hvor stor harddisk den støtter? Bla derfor ^ Vet mange foretrekker å slippe å ta ut og inn disker. Dessuten sliter ikke spilling via harddisk på laseren og du unngår disk-skip. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 9-10? MGS4 får jo såvidt plass på én blu-ray.. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ok. Gikk ut ifra single layer og at ikke alle makset disken... Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Nei, ikke alle tar like stor plass. De fleste tar bare en fjærdedel av det, men japsene er gale! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hva brukte dere for å bevise at dere er den dere sier dere er? Holder det med et bilde av en kvittering der det står f. eks Navn og adresse, postnummer osv? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Eg brukte en strøm regning Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hva vises på den? Det står ikke noe kontonummer/kortnummer der? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 For å vise addr navn osv så sender du som eg sa feks en strømregning,for å vise kortnr osv så sender du front og bakside av ditt Visa/Mastercard kort Lenke til kommentar
Perre Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Bare for å ha dette helt på det rene (og helst svar fra noen som faktisk har prøvd dette): Man kan bruke en helt vanlig PC-strømkabel uten noen "omformer" med en PS3 kjøpt fra VGP, ikke sant? En slik en f.eks.: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=100425 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Har ikke prøvd selv, men det er blitt bekreftet av flere lenger bak i denne tråden. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Bare for å ha dette helt på det rene (og helst svar fra noen som faktisk har prøvd dette): Man kan bruke en helt vanlig PC-strømkabel uten noen "omformer" med en PS3 kjøpt fra VGP, ikke sant? En slik en f.eks.: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=100425 JA! Du kan bruke den du linker til også. Eg har det på min maskin Lenke til kommentar
Perre Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Bare for å ha dette helt på det rene (og helst svar fra noen som faktisk har prøvd dette): Man kan bruke en helt vanlig PC-strømkabel uten noen "omformer" med en PS3 kjøpt fra VGP, ikke sant? En slik en f.eks.: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=100425 JA! Du kan bruke den du linker til også. Eg har det på min maskin Takk for bekreftelsen! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Heisann. Sto det på pakken deres at den ikke måtte åpnes før den var ferdig fortollet, og at DHL skulle utføre tollingen? Hva er gangen i det? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Nope. Fikk min klar til å rives opp Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Sitter her på nippet til å plugge den inn, men så under at det står 120V / 60Hz. Vanligvis når noe tåler 120V/230V pleier det å stå begge deler. Står det 120V på undersiden av deres også? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Takker så mye for hjelpen nok en gang Da plugger jeg inn Litt skeptisk til den tollgreia, men den "så jeg ikke" :s Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Tsh..ikke noe å bry seg om det. Flekk det opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå