Gå til innhold

Kjøpe PS3 fra Videogamesplus.ca

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PSN Store=butikk...er en online butikk du kan gå innpå fra din PS3 og laste ned videoer,spill,add ons osv

Edit;Viss du trenger mer info Badboy1 så send meg en PM :)

Jeg har fått denne: You chose cash/money order option. We do not have to ask you for ID as you have not yet sent payment.

You can send payment via mail in the form of Cash, Money order or Postal order. Once we recieve payment we will ship it out to you.

Please send payment to :

VGP

934 Wilson Ave

Toronto, Ontario

M3K 1E7

Canada

Please include order number and address.

Thanks,

Sidney

Customer Service Representative

VIDEOGAMESPLUS.CA

Så da lurer jeg på hvorfor skal jeg sende dem.. når jeg har gitt dem kontonr mitt? skal ikke de selv trekke pengene mine etter at de sender varene???

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å kjøpe en PS3 (40GB) fra VGP, men ser de ikke har den på lager nå. Noen som om det er problemer med å levere nok siden de ikke får den på lager?

Også et spørsmål til: jeg har skjønt at man må f.eks legge med en regning som bevis på en adresse eller noe sånt (?). Mailer man kortnummeret sitt ned til de som et annet bevis?

Har aldri bestilt noe sånn fra andre land så har et par spørsmål. :)

Lenke til kommentar
Jeg vurderer å kjøpe en PS3 (40GB) fra VGP, men ser de ikke har den på lager nå. Noen som om det er problemer med å levere nok siden de ikke får den på lager?

Også et spørsmål til: jeg har skjønt at man må f.eks legge med en regning som bevis på en adresse eller noe sånt (?). Mailer man kortnummeret sitt ned til de som et annet bevis?

Har aldri bestilt noe sånn fra andre land så har et par spørsmål. :)

Du bare mailer en regning, Bankkort ( VISA o.l) og ID ( Pass eller Førerkort ). :)

Husk å tusje ut noen tall osv på VISA-kortet ^^

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvor mye koster det med frakt over da? Og 80gb-versjonen, tilsvarer den 60gb versjonen? Altså, kompatiblitet for PS2-spill, minnekortleser osv.

Og ville ikke det gjerne vært bedre å kjøpe fra USA, siden USD har falt så mye det siste året?

Endret av Inception_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...