Gå til innhold

Kjøpe PS3 fra Videogamesplus.ca

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg fikk min ps3 i dag, men på pakken ligger det en liten klistrelapp hvor det står som følgende:

"Direkte utkjøring av

UFORTOLLET GODS

DHL Express har tillatelse fra Toll- og avgiftsmyndighetene til å levere ut din forsendelse direkte etter ankomst til Norge, men:

Varene du nå har mottatt er ufortollet. Varene må derfor ligge urørt i sin ytre emballasje inntil tollekspedisjon er foretatt. Tollekspedisjon blir foretatt av DHL Express."

Er dette noe alle som har bestilt fra vgp fått på pakkene sine?

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Stjeler denne tråden til å finne svar på et spørsmål eg har prøvd å finne svar på, men må ha et skikkelig svar.

La oss si eg bestiller en PS3 fra VGP, vil de da automatisk sette på lavere verdi, uten at eg trenger å spørre om det?

Syns ikkje tollen det er litt merkelig med en så diger pakke til 20$, og skjekker av og til ka som er oppi, eller korleis er systemet?

Lenke til kommentar
Gjest member-97590
De setter ned verdien uoppfordret,men pakken din KAN jo selvfølgelig bli sjekket.

Men viss den blir skjekket og dei oppdager at det er feil verdi, vil det da skje noe annet med meg enn at eg må betale 25% pluss et fortollingsgebyr?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei jeg har tenkt å kjøpe PS3 40GB med et spiderman 3 film som er Blu-ray fordi det var det eneste de hadde på lager akkurat nå, men jeg har noe spørsmål før jeg gjør alt det

Vil gjerne ha svar fra erfarne folk som har kjøpt på VGP før.

1: Er det mulig å spille PS2-spill fra VGP på PS3 40GB fra VGP?

Isåfall håper ikke jeg trenger noe ekstra for det?

2: Hva er det Blu-ray greiene som følger med på spiderman filmen?

3: Etter at jeg har kjøpt PS3 kommer det et brev fra postkontoret at varene er her!

eller kommer postdama med varene rett hjem til meg? Og jeg må underskrive på noe

der å da..

4: PS3 40GB trenger ikke noe spesiell kabel for å bli spilt på vanlig tv?

5: Hvis jeg kjøper GTA IV nå på VGP får jeg spille rett etter 2-4 dager

eller må jeg vente til den daton selve spillet blir slippet ut..

6: Det med at de må ha bevis fra ID mitt så kan jeg bare ta bilde av VISA kortet mitt

i fremsiden og bakside, så å sende til VGP?

HÅPER JEG FÅR SVAR SÅ FORT SÅ MULIG!=)

Lenke til kommentar
Hei jeg har tenkt å kjøpe PS3 40GB med et spiderman 3 film som er Blu-ray fordi det var det eneste de hadde på lager akkurat nå, men jeg har noe spørsmål før jeg gjør alt det

Vil gjerne ha svar fra erfarne folk som har kjøpt på VGP før.

1: Er det mulig å spille PS2-spill fra VGP på PS3 40GB fra VGP?

Isåfall håper ikke jeg trenger noe ekstra for det?

2: Hva er det Blu-ray greiene som følger med på spiderman filmen?

3: Etter at jeg har kjøpt PS3 kommer det et brev fra postkontoret at varene er her!

eller kommer postdama med varene rett hjem til meg? Og jeg må underskrive på noe

der å da..

4: PS3 40GB trenger ikke noe spesiell kabel for å bli spilt på vanlig tv?

5: Hvis jeg kjøper GTA IV nå på VGP får jeg spille rett etter 2-4 dager

eller må jeg vente til den daton selve spillet blir slippet ut..

6: Det med at de må ha bevis fra ID mitt så kan jeg bare ta bilde av VISA kortet mitt

i fremsiden og bakside, så å sende til VGP?

HÅPER JEG FÅR SVAR SÅ FORT SÅ MULIG!=)

1. Nei, det er ikke mulig. Kun 60 og 80 gb som støtter PS2

2. Blu-ray er det nye formatet PS3 spillene ligger på. Ikke CD, ikke DVD, men Blu-ray

3. Det vet jeg ikke noe om. Jeg fikk i alle fall brev fra postkontoret om at pakken var kommet dit, og jeg måtte hente den.

4. Nei, kablene som følger med er vanlige kabler med scart-inngang.

5. Du må så klart vente til spillet slippes. :)

6. Det vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Det finnes ingen 60gb eller 80gb på vgp nå, men er det noen som vet når de legger inn flere?? Isåfall hvis jeg skal spille PS2-spill på 80gb så er det bare å sette cd inn så er det gjort? Også lurer jeg på om det er mulig å spille VGP ps2 spill på norsk PS2 konsoll?

Lenke til kommentar
Nei,du kan ikke spille PS2 spill på 80 gb...og nei du kan ikke spill VGP ps2 spill på norsk ps2 konsoll

Så litt rundt i forumet og fant ut at det går ann å spille ps2 spill på 40gb.. Er dette sant? Også stod det at det ikke følger med memorycard:s Da kan jeg like gjerne kjøpe 80gb..

Lenke til kommentar
Nei,du kan ikke spille PS2 spill på 80 gb...og nei du kan ikke spill VGP ps2 spill på norsk ps2 konsoll

Så litt rundt i forumet og fant ut at det går ann å spille ps2 spill på 40gb.. Er dette sant? Også stod det at det ikke følger med memorycard:s Da kan jeg like gjerne kjøpe 80gb..

Går IKKE ann å spille PS2-spill på 40GB, og memorycard har aldri fulgt med PS3 og har heller ikke støtte for det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...