Gå til innhold

BK: Glam, hva synes dere?

JPTvete

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes softingen din er ganske sketchy, hvilken teknikk bruker du for å softe?

Refleksen i øyet er også rar, nesten som om du bruker en on camera blitz?

Kunne godt droppa halskjede, og det hvite i øynene ser veldig tydelig etterbelyst ut, det virker også som håret er etterbelyst(?).

Mye bedre posering på denne enn det forrige jeg så, og signaturen var jo ganske kul :=)

Lenke til kommentar
bildene dine er veldig fine :thumbup:

tips og triks for og få "den" bakgrunnen?

Hehe, vil anbefale er kjøpe den slik jeg gjorde.

De har den på nye Exposervice.

Synes softingen din er ganske sketchy, hvilken teknikk bruker du for å softe?

Refleksen i øyet er også rar, nesten som om du bruker en on camera blitz?

Kunne godt droppa halskjede, og det hvite i øynene ser veldig tydelig etterbelyst ut, det virker også som håret er etterbelyst(?).

Mye bedre posering på denne enn det forrige jeg så, og signaturen var jo ganske kul :=)

Hva mener du med at softingen er ganske sketchy??

Refleksen er uheldig siden den kom midt i øyet, men benyttet faktisk softboks på venstre side og paraply på høyre..

Men måtte dra softboksen endel mot midten for å unngå for mye skygge under høyre albue, og dette ble vell litt uheldig da.

Det hvite i øynene er overhodet ikke etterbelyst eller redigert på noen måte. Håret er heller ikke etterbelyst.

Bra du synes poseringen er bedre da :-) Takk for kommentar..

ps: Skal på Tiger Tiger å ta en ny Photoshoot med henne nå ;-)

ST

Lenke til kommentar
Synes du har tatt litt for hardt i når det gjelder retouching og softing, det ser mer ut som 3d hud enn ekte.. særlig panna.

Ja det er helt vanlig i denne kategorien det :-)

Selv om det kanskje er tilfelle synes jeg det blir dratt litt for hardt i spakene her. Selv om modellen skal være plettfri, må det jo se naturlig ut?

Utenom det, synes jeg det ble et veldig bra bilde. Ved å ha hendene over brystene slik får man fram kurvene veldig godt. Kanskje skadelig for følsomme 16'åringer som meg, men det er vel kanskje det som er hele poenget.

En annet ting er den gode fargekontrasten mellom den kalde blåe fargen i jeansen og den varme fargen på string'en.

I dette tilfelle synes jeg heller ikke signaturen din forstyrrer så utrolig mye. Den virker nesten naturlig på et bilde som dette.

Lenke til kommentar

Softinga på kroppen er det ingenting å si på, men ansiktet blir litt for fake.

Konturene blir litt borte, og huden ser plastikk ut.

Jeg er selv veldig ivrig med softing av hud, men det kan bli for mye av det gode.

Vil foreslå at du tar litt ned på "fill" på airbrushlayeret.

Da vil ansiktet bli litt mer ekte, men behold softingen på resten av kroppen. For den var veldig bra!

Glam skal ha varm og soft hud, det er det ingen tvil om :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...