Anorshan Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Maskinen min har gått tregt i det siste. Har 512 mb minne og 250 gb. ledig plass er 208gb. Har kjørt defragmentering og Ccleaner flere ganger.. Ikke noe som hjelper her.. Finnes det noen programmer som kan hjelpe eller er det noe annet jeg må gjøre? Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 kjør msconfig, å se på oppstartsprosesser.. se om det er noen du ikke trenger. ellers så kan du skru av alt fansy i windows. jeg bruker bestandig å kjøre for beste ytelse. skrur av animasjoner, skygger, og alt tull. dette gjør du ved høyreklikk på min datamaskin,,properties...advanced...performance... ellers så er det sikkert noen tweake program der ute som kan skru av funksjoner som man ikke har bruk for Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Sjekk for spyware og virus. Kjør CrapCleaner, Spybot Search and Destroy og kanskje Adaware, noe anbefalinger fra min side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå