Peritass Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Noen som skal logge på en runde med fifa ikveld ps3? Er litt sugen på noen kamper Lenke til kommentar
Marius88 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Klar for noen kamper (hvis det geniale opplegget til EA lar oss starte kampen) etter Golden Goal på TV2 Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) mulig jeg er med!! aldri vert der før, er det et rom som heter norway?? Endret 30. november 2007 av viuldriftking Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 vi kan godt mekke ett rom hvis vi blir flere, akkurat nå spiller jeg i my lvl rummet. Spiller ikke med noen som har alt på assisted Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 er det sånn at man kan spille på lag også?? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Legg til meg som friend hvis dere ønsker å bli knust noen gang da;) Mitt brukernavn er: Norway Spiller AC nå da. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 det setterjeg meg og spiller også, p.g.a laber interesse. så da blir det ac isteden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå