P1ndy Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Heisann.. De siste ukene har det kommet masser av småfugler til foringsplassen. Har fått en del bilder av de. Jeg legger ut et nå i håp om kritikk på hva jeg kan gjøre bedre, da jeg er så heldig å ha disse motivene lett tilgjengelig NB: Jeg har også tenkt: Kunne det vært artig å lage en fugletråd her i bildekritikken, der vi kan ha en samling av mange fuglebilder fra forskjellige brukere? Bare en tanke.. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Fine omgivelser, og fine farger. Såg ut som fuglen fryser, legg ut et pledd til den! .. Ser ut som om du mangler litt skarphet rundt hodet hans, men samtidig så syntes jeg det var akkurat passe skarpt. Skulle kanskje ha vært litt større bilde? (grunnen til den bildestørrelsen var vel skarpheten?) Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 30. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 (grunnen til den bildestørrelsen var vel skarpheten?) Egentlig ligger originalversjonen på en annen PC. Kan legge den ut i morgen (lalle nå). Takker for fin kritikk btw Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Synes bilde var greit, men ikke det mest spennende, skiller seg ikke ut av de andre bildene av fugler... Men du må ha lagt rikelig med mat på foringsplassen? Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Behagelige, pene farger. Synes bildet skiller seg ut fordi fuglen ser rett inn i kamera. Heldig med vinkelen den lille tassen der, ble litt glad i'n. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Men du må ha lagt rikelig med mat på foringsplassen? Det var en sjeldent tjukk en det der ja.. Satser vel på å overleve vinteren. Lenke til kommentar
Kanius Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Stilig at den ser rett i kameraet ja. Pént bilde =) Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Syns det var veldig pent bilde! Hadde ønsket at den foten til høyre også var klar. Ellers også veldig stilig at han så inn i kamera. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Takk for fine kommentarer Kan anbefale småfuglfotografering til alle fotografer (og ikke-fotografer) der ute! Begynte med det nylig, og gu, det er artig! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Hva forer du med? Hvor langt unna står du? Brennvidde? Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Hva forer du med? Hvor langt unna står du? Brennvidde? Forer ikke, lokker de med lyder fra PC-en Er ca. 2,5 - 3 meter unna her vil jeg tro. Bruker fast optipkk 300 mm Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Hvordan lyder er det?;P haha, og hvor høyt da? Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Hvordan lyder er det?;P haha, og hvor høyt da? Piipii piipip pipi piiipi pppi pii pi pi pi pip pip piiiip pi , sånn ca.. Trenger ikke noe høyere enn det bærbare kan spille, småfuglene kommer anyway Men ikke ta på rovfugl da for da pisser de i buksen og stikker :S Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Genialt!! Hvor finner du dette?? Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Tror de skal ligge på birdphoto.fi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå