Gå til innhold

SE K810i vs Nokia 7390


huldal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg velger SE over Nokia om de er ganske like, bare på grunn av den mer intelligente ordlisten. Om det er ord som mangler og jeg legger inn forblir det der, og det virker også som om ordene som blir brukt mest flyttes fortere opp på lista. Også kan jeg legge til smileyshortcuts, det har jeg enda ikke fått til med Nokia.

Lenke til kommentar
Med all din respekt for valg av telefoner så vil jeg bare spørre hvorfor nokia 7390 har fanget din oppmerksomhet?

Stort styggere og pinligere telefon har jeg aldri hatt(ja dessverre kjøpte jeg denne for noen år siden)

Solgte den få dager etter men sliter enda med ringvirkninger ;)

 

Den skal vær til kona, og det såg ut som en "jente" telefon.... og bra kamera. Jeg selv vurderer 810

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Med all din respekt for valg av telefoner så vil jeg bare spørre hvorfor nokia 7390 har fanget din oppmerksomhet?

Stort styggere og pinligere telefon har jeg aldri hatt(ja dessverre kjøpte jeg denne for noen år siden)

Solgte den få dager etter men sliter enda med ringvirkninger ;)

 

Måtte bare kommentere denne, selv om det er en gammel tråd. Du sier at du kjøpte denne for flere år siden, men strengt talt så kom den vel på markedet i jan 2007?

Rett meg hvis jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Med all din respekt for valg av telefoner så vil jeg bare spørre hvorfor nokia 7390 har fanget din oppmerksomhet?

Stort styggere og pinligere telefon har jeg aldri hatt(ja dessverre kjøpte jeg denne for noen år siden)

Solgte den få dager etter men sliter enda med ringvirkninger ;)

 

Måtte bare kommentere denne, selv om det er en gammel tråd. Du sier at du kjøpte denne for flere år siden, men strengt talt så kom den vel på markedet i jan 2007?

Rett meg hvis jeg tar feil.

delvis riktig, jeg hadde den over julen 2006 så kjøpte den da i slutten av året 2006

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...