huldal Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvilken velger jeg og hvorfor? Er det noen vesentlig store forskjeller forutenom design? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg velger SE over Nokia om de er ganske like, bare på grunn av den mer intelligente ordlisten. Om det er ord som mangler og jeg legger inn forblir det der, og det virker også som om ordene som blir brukt mest flyttes fortere opp på lista. Også kan jeg legge til smileyshortcuts, det har jeg enda ikke fått til med Nokia. Lenke til kommentar
huldal Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Sånn i utgangspunktet tenkte jeg SE til meg selv og Nokia til kona. Ser begge har bra kamera. Resten har jeg ikke satt meg inn i. Er dette gode og "feilfrie" telefoner. Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 K810i får du til 1 kr med abonnement fra Telenor, Netcom og Tele2 i disse dager. Et svært god tilbud. Så godt at jeg kjøpte en til meg selv Lenke til kommentar
iskya Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) k810i har bedre kamera enn 7390 (selv om begge har 3,2mpx-kamera er det forskjell på bildekvaliteten, k810i er mye bedre på innebilder), men 7390 har større skjerm Endret 1. desember 2007 av muchacha Lenke til kommentar
huldal Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Er det andre vesentlige forskjeller på desse telefonene? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Med all din respekt for valg av telefoner så vil jeg bare spørre hvorfor nokia 7390 har fanget din oppmerksomhet? Stort styggere og pinligere telefon har jeg aldri hatt(ja dessverre kjøpte jeg denne for noen år siden) Solgte den få dager etter men sliter enda med ringvirkninger Lenke til kommentar
huldal Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Med all din respekt for valg av telefoner så vil jeg bare spørre hvorfor nokia 7390 har fanget din oppmerksomhet?Stort styggere og pinligere telefon har jeg aldri hatt(ja dessverre kjøpte jeg denne for noen år siden) Solgte den få dager etter men sliter enda med ringvirkninger Den skal vær til kona, og det såg ut som en "jente" telefon.... og bra kamera. Jeg selv vurderer 810 Lenke til kommentar
huldal Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Er det noen andre bra flip telefoner som kan være fin til konemor da? Helst med bra kamera... muligheit for videosamtale...... og må være nokia. Regner med k810 er bra nok for meg siden jeg ikke har fått andre anbefalinger.... Lenke til kommentar
Merken Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Med all din respekt for valg av telefoner så vil jeg bare spørre hvorfor nokia 7390 har fanget din oppmerksomhet?Stort styggere og pinligere telefon har jeg aldri hatt(ja dessverre kjøpte jeg denne for noen år siden) Solgte den få dager etter men sliter enda med ringvirkninger Måtte bare kommentere denne, selv om det er en gammel tråd. Du sier at du kjøpte denne for flere år siden, men strengt talt så kom den vel på markedet i jan 2007? Rett meg hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Med all din respekt for valg av telefoner så vil jeg bare spørre hvorfor nokia 7390 har fanget din oppmerksomhet?Stort styggere og pinligere telefon har jeg aldri hatt(ja dessverre kjøpte jeg denne for noen år siden) Solgte den få dager etter men sliter enda med ringvirkninger Måtte bare kommentere denne, selv om det er en gammel tråd. Du sier at du kjøpte denne for flere år siden, men strengt talt så kom den vel på markedet i jan 2007? Rett meg hvis jeg tar feil. delvis riktig, jeg hadde den over julen 2006 så kjøpte den da i slutten av året 2006 Endret 29. januar 2008 av Andynator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå