Kneipp Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Sliter med lagging i spill med helt ny pc. Prøvd alle slags mulige nye og gamle drivere for både skjerm og lyd kort. Prøvd Vista 32/64 og XP, men det er kun i XP det går sånn noenlunde bra. specs: Q6600 Asus P5K-E Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2, 2048MB XFX 8800 GTS 320 MB 2x Samsung T66 500 GB Etter å ha lest noen tråder jeg fant på google så var det flere som foreslå å kjøre memtest. Det gjorde jeg, og der fant den mange feil gitt, gadd ikke engang å notere hvor mange det var. Hvis jeg har skjønt det riktig, så skal det være NULL feil med IKKE defekt minne når man kjører memtest? Hva gjør jeg nå? Skal jeg sende brikkene i retur? Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 viss du har feil på dei so ring til dei du kjøpte dei med seie at du kjøyrte memtest på brikken og der var feil Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) viss du har feil på dei so ring til dei du kjøpte dei med seie at du kjøyrte memtest på brikken og der var feil Ok, så da har jeg forstått det riktig, hvis memtest finner feil, defekte brikker? Hvis det er riktig da får jeg kose meg det neste halvåret med Amentios myteomspunnende kundeservice.. hehe Endret 30. november 2007 av Kneipp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå