King Arthur Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Heisann :smile: jeg er dødsforelsket i en jente Så jeg lurer på om folk kunne gi tips om flørting her? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg pleier som regel å si masse teite ting. Har fungert hver gang Lenke til kommentar
froken Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Vis henne at du er interessert! Snakk med henne, smil og le. Sett deg ned ved siden av henne, og prøv å ta på henne litt tilfeldig. Ikke bryt intimgrensen hennes though, hvis dere ikke kjenner hverandre veldig godt. Så ikke vær altfor direkte. Prøv å kile henne litt eller noe. Gutter som smiler og er glad er noe av det beste som fins! Edit: Skrivefeil Endret 30. november 2007 av froken Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Gi henne komplementer. Og husk øyekontakt. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Gi henne komplementer. Og husk øyekontakt. "DU er pen, du er søt, du er snill" Won't work. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jenter liker "the hunt" så ikke vær for tilgjengelig heller;) Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Gi henne komplementer. Og husk øyekontakt."DU er pen, du er søt, du er snill" Won't work. Tenkte vel egentlig mer på denne typen komplimenter:Å så fin topp. Er den ny?, Har du kjøpt deg ny bukse? Den var fin. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 "Hei, pule?". Hei! -Hei. [stillhet] Eeeh.. Pule? :!: Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Syntes det å få henne til å le høres bra ut. Kanskje om man er litt sarkastisk om enkelte ting. Bare ikke overdriv Lenke til kommentar
Aces Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jepp, å le så man tisser på seg er ikke særlig sexy... Lenke til kommentar
King Arthur Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Jepp, å le så man tisser på seg er ikke særlig sexy... Jeg smiler og ler mye Og det virker som om det funker! Takker for alle tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå