godingen00 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Hei! Jeg er en gutt på 14 år, som liker å trene! Jeg spiller fotball på fritiden og trenger hard NTG-U gym på skolen. Men vil ha litt mer "fyldig" overkropp. Er 1.80 høy ca og veier rundt 60 kg. Vil få litt mer muskler og litt fett på ribbenene fra armhulene og nedover. Jeg spiser ganske mye egentlig. 3 brødskiver til frokost 4-5 brødskiver til lunch ca 2 brødskiver mellom middag Mye middag. Litt kveldsmat. Men legger ikke særlig på meg. Har regnet litt på kaloriinntaket mitt og jeg er vel rundt 3000 og oppover. Har dere noe treningsopplegg så jeg får litt mer muskler spesielt ved ribbeinene? Ble litt rart skrevet, men dere skjønner sikkert.. Takk ^^ Håper på svar! Endret 30. november 2007 av godingen00 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvis du bare er 14 år så er du ikke riktig utvokst ennå, så bare fortsett med det du gjør, kanskje hiv inn litt ekstra styrketrening(husk det er ikke bra å trene for mye når du ikke er eldre) Lenke til kommentar
godingen00 Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Hvis du bare er 14 år så er du ikke riktig utvokst ennå, så bare fortsett med det du gjør, kanskje hiv inn litt ekstra styrketrening(husk det er ikke bra å trene for mye når du ikke er eldre) Takk for svar !!=) Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Spis det du klarer, og ikke minst: SPIS ORDENTLIG MAT! Du kan f.eks supplere det kostholdet med endel skumma melk for å få opp proteinmengden, samme med egg, kjøtt, fisk osv... Lenke til kommentar
godingen00 Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Spis det du klarer, og ikke minst: SPIS ORDENTLIG MAT! Du kan f.eks supplere det kostholdet med endel skumma melk for å få opp proteinmengden, samme med egg, kjøtt, fisk osv... OK=) Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hvis du bare er 14 år så er du ikke riktig utvokst ennå, så bare fortsett med det du gjør, kanskje hiv inn litt ekstra styrketrening(husk det er ikke bra å trene for mye når du ikke er eldre) Det her er vel bare bullshit. Det er ikke farlig å trene styrke selv om kroppen ikke er ferdig utvokst. Det var noen som postet kide i en annen tråd her, skal se om jeg finner den. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hvis du bare er 14 år så er du ikke riktig utvokst ennå, så bare fortsett med det du gjør, kanskje hiv inn litt ekstra styrketrening(husk det er ikke bra å trene for mye når du ikke er eldre) Det her er vel bare bullshit. Det er ikke farlig å trene styrke selv om kroppen ikke er ferdig utvokst. Det var noen som postet kide i en annen tråd her, skal se om jeg finner den. Men hvis du trener feil når du ikke er ferdig utvokst, kan dette ha mye større konsekvenser en hos en "voksen" person. Jeg hadde aldri sluppet ungen min til på en treningsstudio uten grundig oppfølging hele veien. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det kommer veldig mange slike poster, de fleste kan oppsummeres slik: Spis mer ! Spis renere ! Tren smartere/hardere ! Altså: Legger du ikke på deg får du spise mer. Spiser du mye brød og veldig behandlede produkt, skift ut en del av det med renere matvarer (kjøtt, egg, kylling, grønnsaker, fisk, osv.). Så er det kun å trene noen ganger i uka som gjenstår. Tren smart, ikke ofre teknikken, og husk på å ha progresjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå