Ullsokk Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg skulle hatt tak i noen kraftige blå leds til min PCmods Rhebous, som originalt er røde. Derfor lurer jeg på om dere vet om noen butikker som selger ganske kraftige LED's Vennlig hilsen Draco Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 elfa men hvis du skal kjøpe i butikk så vet jeg ikke, clas ohlson kanskje? Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Ja, tenkte butikk ja.. Glemte og si det.. Bor i Skien, så Chlas Ohlson er litt langt unna Noen andre forslag? Lenke til kommentar
alos Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 det er en butik i sandefjord som heter electrade, www.electradeshop.com. De selger veldig kraftige leds i de fleste farger. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Bare en liten advarsel: det virker som regel ikke bare å bytte en rød LED med en blå. Hvis man ikke vet nok om elektronikk til å kontrollere strømmen i en LED så blir resultatet dårlig, du får veldig svakt lys (eller du brenner den av). Grei forklaring finnes her, se på hva dunbar skriver. Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Microplex? Har du lest innlegget i det hele tatt eller? Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Bare en liten advarsel: det virker som regel ikke bare å bytte en rød LED med en blå. Hvis man ikke vet nok om elektronikk til å kontrollere strømmen i en LED så blir resultatet dårlig, du får veldig svakt lys (eller du brenner den av).Grei forklaring finnes her, se på hva dunbar skriver. ok.. får sjekke ut litt om LED'sa jeg har da! Takk for tipset! Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 det er en butik i sandefjord som heter electrade, www.electradeshop.com. De selger veldig kraftige leds i de fleste farger. Skal sjekke ut dette.. takk for tipset Quoter fra bunnen av jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå