Øyvind Skogseide Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 HJELP! Jeg skal oppdatere BIOS, og så mangler det 512b! når jeg skal kopiere inn BIOS fila! Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvor stor er den filen? Og hvordan har du laget den floppyen? Du bør vel lage bootfloppy i Windows. Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Jeg formaterte floppyen som en boot disk, og så prøvde jeg og kopiere begge filene inn, men så kommer det derre 512b dritet opp! Fila som er for stor er på 512kb, og jeg har bare 511kb igjenn på disketten"@££@$@$@£€£4 ARRRGH! Endret 30. november 2007 av LokarN Lenke til kommentar
enl Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Eller skaff et verktøy for oppdatering i windows istedet. De fleste nyere hovedkort har denne muligheten. Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Jeg vet alt dette, men da jeg prøvde på en DVD disk som var forma som en Boot disk, kom det bare opp unknown filename og command når jeg skulle skrive inn navnet på fila! Pluss at BIOS versjonen jeg har er e beta jeg har fått tilsendt fra ASRock for og aktivere Quiet Fan på hk! Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hva med USB-stick ja? Gjorde det selv for ikke så lenge siden med en mp3 spiller fordi fila var for stor til floppy+at jeg ikke hadde floppy Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Umm... bruk vel bare 2 disketter da vel! èn for å boote fra, og èn som inneholder bare bios filen + flasheprogrammet. -Stigma Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Umm... bruk vel bare 2 disketter da vel! èn for å boote fra, og èn som inneholder bare bios filen + flasheprogrammet. -Stigma hehe floppy...har aldri hatt behov for det, derfor har jeg levd de siste 3årene minst, med et kabinett uten floppy koplet til.... USB-stick ftw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå