BigJaffa Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) No er idol rævkjørt, fjortis idolet er ute av idol! Endret 30. november 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Bare normale folk igjen nå? (Har ikke sett en eneste episode..) Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Bare normale folk igjen nå? (Har ikke sett en eneste episode..) Veit ikkje eg, men du er ganske unormal når du er med i idol... Eg er så glad Pokker eg posta feil Tur eg legger meg no før eg gjer meir feil Endret 30. november 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Flyttes fra Gullkorn til Idol. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 ja det va å gudd å få ud ulyden Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ja, han er tragisk. Så det er bra Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Bare normale folk igjen nå? (Har ikke sett en eneste episode..) Veit ikkje eg, men du er ganske unormal når du er med i idol... Eg er så glad Pokker eg posta feil Tur eg legger meg no før eg gjer meir feil Fjortisser som ser på idol? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Godt at han røk ut. Jeg mener han ikke hadde fin stemme, og samtidig så ser så utrolig slæskete ut. Huffameg. Godt han er ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå