Hulick Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Å spørre fanboys om de savner en spillserie på en konkurrerende konsoll skal vel mye til for å få dem til å innrømme. De som kun har PS3 i dag er ikke annet enn fanboys og er det et spill de garantert misliker sterkt så er det såklart det mest populære spillet på xbox. Derfor hjernevasker de seg selv til å tro at middelmådigheter som Resistance er bedre osv. Og så vil de unnskylde seg med at de "ikke" er fanboys, de har kjøpt PS3 pga "Ratchet and Clank" osv. Jauda. Og selvsagt spill som kommer om et år eller to som man har ingen garanti for vil bli bra eller ikke. made my day, bare en fanboy kan skrive det du skriver:) så alle de 4 millionene eller wootever som bare eier en ps3 er automatisk sony fanboys?:S Du er jo den største fanboyen på forumet her så du skal vel gå stille i gangene. For ikke snakke om du løy om at du hadde 360 får å virke "nøytral". Latterlig. Snart dukker vel det andre "argumentet" ditt opp også, 'kontrolleren på PS3 er så mye bedre'... Alt for å unnskylde de dårlige PS3 versjonene av multiplattform spill hva? Venter du fortsatt på Orange Box til PS3? Du som skulle ha 360, men har ikke "råd"? Men PS3 til 6000kr hadde du råd til. De millionene som KUN eier PS3 nå er fanboys ja. Særlig de som kjøpte den for 6000kr. Hadde de vært nøytrale ville de da kjøpt 360 for rundt 2000-3000kr på samme tid og ventet til PS3 var billigere, som den nå begynner å bli. Særlig med tanke på at 360 har utvilsomt de fleste og beste spillene. Nei, Ratshit and Warhawk er ikke all verden av gode spill. Så hvis man ikke var fanboy så hadde man i dag hatt både 360 og PS3 for samme pris som 6000kr's PS3. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Å spørre fanboys om de savner en spillserie på en konkurrerende konsoll skal vel mye til for å få dem til å innrømme. De som kun har PS3 i dag er ikke annet enn fanboys og er det et spill de garantert misliker sterkt så er det såklart det mest populære spillet på xbox. Derfor hjernevasker de seg selv til å tro at middelmådigheter som Resistance er bedre osv. Og så vil de unnskylde seg med at de "ikke" er fanboys, de har kjøpt PS3 pga "Ratchet and Clank" osv. Jauda. Og selvsagt spill som kommer om et år eller to som man har ingen garanti for vil bli bra eller ikke. made my day, bare en fanboy kan skrive det du skriver:) så alle de 4 millionene eller wootever som bare eier en ps3 er automatisk sony fanboys?:S Du er jo den største fanboyen på forumet her så du skal vel gå stille i gangene. For ikke snakke om du løy om at du hadde 360 får å virke "nøytral". Latterlig. Snart dukker vel det andre "argumentet" ditt opp også, 'kontrolleren på PS3 er så mye bedre'... Alt for å unnskylde de dårlige PS3 versjonene av multiplattform spill hva? Venter du fortsatt på Orange Box til PS3? Du som skulle ha 360, men har ikke "råd"? Men PS3 til 6000kr hadde du råd til. De millionene som KUN eier PS3 nå er fanboys ja. Særlig de som kjøpte den for 6000kr. Hadde de vært nøytrale ville de da kjøpt 360 for rundt 2000-3000kr på samme tid og ventet til PS3 var billigere, som den nå begynner å bli. Særlig med tanke på at 360 har utvilsomt de fleste og beste spillene. Nei, Ratshit and Warhawk er ikke all verden av gode spill. Så hvis man ikke var fanboy så hadde man i dag hatt både 360 og PS3 for samme pris som 6000kr's PS3. Hva for no piss er det der a Hulick!? Du konkluderer jo med at alle eier av PS3, og ikke 360 eller wii, er automatisk sony fanboys? Nettopp som akrabra nevnte... Du kan jo ikke bare trekke den konklusjonen, du har null grunnlag får å si det! Blir så jævla frustrert over sånne som deg, ikke for å gå på personangrep her assa, noe som du faktisk gjør. Kanskje de kjøpte PS3 fordi de liker sony best, men so what, man er ikke fanboy selv om man liker et firma foran et annet! Og hvis du har lest littegrann på de fleste spillsider, så finner du nesten garantert et par artikler som handler om 360 og PS3, og om PS3 faktisk er dyrere... Og det viser seg jo det at det er ikke noen dyrere innvestering å kjøpe seg en PS3 enn 360, pluss minus. Og det verste er jo at du kaller alle som kjøpte seg en PS3 på release for fanboys! Hva faen er det a? Det er jo faen meg frekt å si, som å si at vi har sløst opp 6k liksom, til alle som kjøpte på release. Det er rett og slett frekt, jeg vil tro at folk flest er fornøyd med maskinen sin, i alle fall etter det jeg har lest. Og nå som spilltørken på maskinen er over, med "dårlige" spill som "ratshit" og warhawk så blir det nok enda bedre Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 De millionene som KUN eier PS3 nå er fanboys ja. Særlig de som kjøpte den for 6000kr. Hadde de vært nøytrale ville de da kjøpt 360 for rundt 2000-3000kr på samme tid og ventet til PS3 var billigere, som den nå begynner å bli. Lol, det er noe av det dummeste jeg har lest hittil. Hvis det er fullstendig umulig for deg å forstå at enkelte ikke vil ha XBOX 360, så er du selv definisjonen på en fanboy. Det kan være mange grunner til at folk ikke ønsker å eie en, uten å være "fanboy", f.eks å ikke ønske å betale ekstra for onlinetjenester, å isteden kjøpe en generellt mer stabil og mer stillegående maskin, at man synes at PS3 er en bedre investering over lengre tid etc. etc. En del av oss som kjøpte PS3 første dagen er nok det man kan kalle fanboys, men de som har kjøpt den i månedene etterpå er overhodet ikke nødvendigvis fanboys. Jeg kjenner flere personer som har vært på vippepinnen om hvilken konsoll de skulle kjøpe, og ikke hadde noe spesiellt forhold til noen av konsollene, men som valgte PS3 av forskjellige grunner, være det seg Blu-ray støtte, innebygd HDD etc. Snakk om å skjære alle over én kam. I mine øyne så er det per idag like mange knallsterke spilltitler på PS3 som XBOX 360, og det sier litt, med tanke på at 360 har et års forsprang. Er mange av oss som tenker en del på fremtida når man betaler flere tusen for en ting, og ikke bare lever i nå'et... Men jeg har fortsatt full respekt for de som har andre meninger enn meg for det! Og for å svare på trådstarters spørsmål...nei. (Oi, nå var jeg visst en fanboy siden jeg ikke savner Halo, doh!) Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Å spørre fanboys om de savner en spillserie på en konkurrerende konsoll skal vel mye til for å få dem til å innrømme. De som kun har PS3 i dag er ikke annet enn fanboys og er det et spill de garantert misliker sterkt så er det såklart det mest populære spillet på xbox. Derfor hjernevasker de seg selv til å tro at middelmådigheter som Resistance er bedre osv. Og så vil de unnskylde seg med at de "ikke" er fanboys, de har kjøpt PS3 pga "Ratchet and Clank" osv. Jauda. Og selvsagt spill som kommer om et år eller to som man har ingen garanti for vil bli bra eller ikke. made my day, bare en fanboy kan skrive det du skriver:) så alle de 4 millionene eller wootever som bare eier en ps3 er automatisk sony fanboys?:S Du er jo den største fanboyen på forumet her så du skal vel gå stille i gangene. For ikke snakke om du løy om at du hadde 360 får å virke "nøytral". Latterlig. Snart dukker vel det andre "argumentet" ditt opp også, 'kontrolleren på PS3 er så mye bedre'... Alt for å unnskylde de dårlige PS3 versjonene av multiplattform spill hva? Venter du fortsatt på Orange Box til PS3? Du som skulle ha 360, men har ikke "råd"? Men PS3 til 6000kr hadde du råd til. De millionene som KUN eier PS3 nå er fanboys ja. Særlig de som kjøpte den for 6000kr. Hadde de vært nøytrale ville de da kjøpt 360 for rundt 2000-3000kr på samme tid og ventet til PS3 var billigere, som den nå begynner å bli. Særlig med tanke på at 360 har utvilsomt de fleste og beste spillene. Nei, Ratshit and Warhawk er ikke all verden av gode spill. Så hvis man ikke var fanboy så hadde man i dag hatt både 360 og PS3 for samme pris som 6000kr's PS3. Om 360 har de beste spillene eller ikke er det vel ikke opp til deg å bestemme? Personlig har 360 1 -ett- eneste spill jeg kunne tenkt meg til å spille, og det er Bulletwitch, et spill som i tillegg fikk middelmådige anmeldelser, ellers er det null og nada på den konsollen jeg er interessert i (ikke at PS3 er bedre for øyeblikket, men den får Final Fantasy XIII, Final Fantasy Versus XIII og God of War III, noe som i praksis betyr at det blir en PS3 på meg etterhvert). Om noen kjøper en PS3 på launch date, er de da noe mer fanboy enn en som kjøper en 360 på launch date? Og er de millionene som eier KUN 360 nå også fanboys? Og angående kontrolleren, så er det en smakssak. Jeg har ikke prøvd 360-kontrolleren, men jeg syns kontrolleren til den originale Xboxen var fælsleg sammenlignet med Dual Shock 2. Your logic, my good man, is nowhere to be found. Endret 2. desember 2007 av Eldritch Lenke til kommentar
Hulick Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Å spørre fanboys om de savner en spillserie på en konkurrerende konsoll skal vel mye til for å få dem til å innrømme. De som kun har PS3 i dag er ikke annet enn fanboys og er det et spill de garantert misliker sterkt så er det såklart det mest populære spillet på xbox. Derfor hjernevasker de seg selv til å tro at middelmådigheter som Resistance er bedre osv. Og så vil de unnskylde seg med at de "ikke" er fanboys, de har kjøpt PS3 pga "Ratchet and Clank" osv. Jauda. Og selvsagt spill som kommer om et år eller to som man har ingen garanti for vil bli bra eller ikke. made my day, bare en fanboy kan skrive det du skriver:) så alle de 4 millionene eller wootever som bare eier en ps3 er automatisk sony fanboys?:S Du er jo den største fanboyen på forumet her så du skal vel gå stille i gangene. For ikke snakke om du løy om at du hadde 360 får å virke "nøytral". Latterlig. Snart dukker vel det andre "argumentet" ditt opp også, 'kontrolleren på PS3 er så mye bedre'... Alt for å unnskylde de dårlige PS3 versjonene av multiplattform spill hva? Venter du fortsatt på Orange Box til PS3? Du som skulle ha 360, men har ikke "råd"? Men PS3 til 6000kr hadde du råd til. De millionene som KUN eier PS3 nå er fanboys ja. Særlig de som kjøpte den for 6000kr. Hadde de vært nøytrale ville de da kjøpt 360 for rundt 2000-3000kr på samme tid og ventet til PS3 var billigere, som den nå begynner å bli. Særlig med tanke på at 360 har utvilsomt de fleste og beste spillene. Nei, Ratshit and Warhawk er ikke all verden av gode spill. Så hvis man ikke var fanboy så hadde man i dag hatt både 360 og PS3 for samme pris som 6000kr's PS3. Om 360 har de beste spillene eller ikke er det vel ikke opp til deg å bestemme? Personlig har 360 1 -ett- eneste spill jeg kunne tenkt meg til å spille, og det er Bulletwitch, et spill som i tillegg fikk middelmådige anmeldelser, ellers er det null og nada på den konsollen jeg er interessert i (ikke at PS3 er bedre for øyeblikket, men den får Final Fantasy XIII, Final Fantasy Versus XIII og God of War III, noe som i praksis betyr at det blir en PS3 på meg etterhvert). Om noen kjøper en PS3 på launch date, er de da noe mer fanboy enn en som kjøper en 360 på launch date? Og er de millionene som eier KUN 360 nå også fanboys? Og angående kontrolleren, så er det en smakssak. Jeg har ikke prøvd 360-kontrolleren, men jeg syns kontrolleren til den originale Xboxen var fælsleg sammenlignet med Dual Shock 2. Your logic, my good man, is nowhere to be found. Hva du mener er fullstendig irrelevant din fanboy dust. Hva anmeldelser sier jevnt over er hva som betyr noe. 360 ligger langt foran PS3 når det gjelder antall spill med bra karakterer. At du kun bryr deg om bulletwitch er vel ikke særlig relevant for de fleste? Men sånn fungerer vel hjernen hos fanboys. Og når du tydeligvis ikke har prøvd 360 engang men likevel må komme inn å unnskylde PS3'en din så sier vel det det meste. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Å spørre fanboys om de savner en spillserie på en konkurrerende konsoll skal vel mye til for å få dem til å innrømme. De som kun har PS3 i dag er ikke annet enn fanboys og er det et spill de garantert misliker sterkt så er det såklart det mest populære spillet på xbox. Derfor hjernevasker de seg selv til å tro at middelmådigheter som Resistance er bedre osv. Og så vil de unnskylde seg med at de "ikke" er fanboys, de har kjøpt PS3 pga "Ratchet and Clank" osv. Jauda. Og selvsagt spill som kommer om et år eller to som man har ingen garanti for vil bli bra eller ikke. made my day, bare en fanboy kan skrive det du skriver:) så alle de 4 millionene eller wootever som bare eier en ps3 er automatisk sony fanboys?:S Du er jo den største fanboyen på forumet her så du skal vel gå stille i gangene. For ikke snakke om du løy om at du hadde 360 får å virke "nøytral". Latterlig. Snart dukker vel det andre "argumentet" ditt opp også, 'kontrolleren på PS3 er så mye bedre'... Alt for å unnskylde de dårlige PS3 versjonene av multiplattform spill hva? Venter du fortsatt på Orange Box til PS3? Du som skulle ha 360, men har ikke "råd"? Men PS3 til 6000kr hadde du råd til. De millionene som KUN eier PS3 nå er fanboys ja. Særlig de som kjøpte den for 6000kr. Hadde de vært nøytrale ville de da kjøpt 360 for rundt 2000-3000kr på samme tid og ventet til PS3 var billigere, som den nå begynner å bli. Særlig med tanke på at 360 har utvilsomt de fleste og beste spillene. Nei, Ratshit and Warhawk er ikke all verden av gode spill. Så hvis man ikke var fanboy så hadde man i dag hatt både 360 og PS3 for samme pris som 6000kr's PS3. Om 360 har de beste spillene eller ikke er det vel ikke opp til deg å bestemme? Personlig har 360 1 -ett- eneste spill jeg kunne tenkt meg til å spille, og det er Bulletwitch, et spill som i tillegg fikk middelmådige anmeldelser, ellers er det null og nada på den konsollen jeg er interessert i (ikke at PS3 er bedre for øyeblikket, men den får Final Fantasy XIII, Final Fantasy Versus XIII og God of War III, noe som i praksis betyr at det blir en PS3 på meg etterhvert). Om noen kjøper en PS3 på launch date, er de da noe mer fanboy enn en som kjøper en 360 på launch date? Og er de millionene som eier KUN 360 nå også fanboys? Og angående kontrolleren, så er det en smakssak. Jeg har ikke prøvd 360-kontrolleren, men jeg syns kontrolleren til den originale Xboxen var fælsleg sammenlignet med Dual Shock 2. Your logic, my good man, is nowhere to be found. Hva du mener er fullstendig irrelevant din fanboy dust. Hva anmeldelser sier jevnt over er hva som betyr noe. 360 ligger langt foran PS3 når det gjelder antall spill med bra karakterer. At du kun bryr deg om bulletwitch er vel ikke særlig relevant for de fleste? Men sånn fungerer vel hjernen hos fanboys. Og når du tydeligvis ikke har prøvd 360 engang men likevel må komme inn å unnskylde PS3'en din så sier vel det det meste. For det første har jeg ikke noe behov for å "unnskylde PS3en min", i og med at jeg ikke eier en PS3. For det andre har jeg ikke prøvd 360 fordi jeg ikke kjenner noen som har en 360 (og jeg har ingen planer om å kjøpe en før den får spill som eventuelt interesserer meg). Verre er det ikke. For det andre, at 360 har flere spill er sant. Hva så? Om 360 har flere og, ifølge anmeldelser, bedre spill enn PS3 har jo ikke noe å si for meg så lenge 360 ikke har mer enn ett spill jeg er interessert i å spille. Halo 3 kan få så gode anmeldelser det bare vil, men jeg er allikevel ikke interessert i å spille det. Si meg, kjøper du en konsoll basert på hvilke anmeldelser spillene til den har fått, eller på hvorvidt den har spill du vil spille eller ikke? Jeg kunne kjøpt en Xbox i forrige generasjons konsollkrig, men i og med at den hadde relativt få spill jeg var interessert i, og i tillegg manglet f.eks. Final Fantasy X og Kingdom Hearts, så ble det ikke aktuelt. PS2 hadde majoriteten av spill jeg er interessert i, så dermed kjøpte jeg den. Når det gjelder inneværende generasjon, så er det pr. i dag ingen av de tre nye konsollene som har spill jeg er særlig gira på å spille (utover at jeg, som nevnt, kunne tenkt meg til å prøve Bulletwitch). Hvem er mest fanboy, jeg som ikke er interessert i noen av de tre nye konsollene pr. i dag, eller du, som tydeligvis vil forsvare 360 på død og liv? Endret 2. desember 2007 av Eldritch Lenke til kommentar
virulence Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Dette går over stokk og stein. Håper for all del fylla har skylda. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Dette går over stokk og stein. Håper for all del fylla har skylda. Tvilsomt. I så fall hadde det vel vært mer grammatikkfeil å finne Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Men for at tråden ikkje skal spore heilt av: Kven her saknar Gears of War til Playstation 3 då? Edit: SKAL halde meg for god til personangrep og latterliggjering! Endret 2. desember 2007 av Arangaras Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Tror nok det er en del som sitter og tenker "Å det har jeg lyst å prøve" men som ikke har råd til X360, men det er klart man sier ikke slikt på forumet. Jaja, jeg har nå X360 og sitter å sikler på enkelte PS3 titler som har kommet som jeg synes ser litt interesang ut og som jeg hadde håpet kom på X360 og. Men jeg skal nå ha meg PS3 snart (ikke i julegave til meg selv dog) og da skal de investeres i. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Men for at tråden ikkje skal spore heilt av: Kven her saknar Gears of War til Playstation 3 då? Edit: SKAL halde meg for god til personangrep og latterliggjering! JEG skulle gjerne sett Gears of War, Mass Effect og BioSchock på PS3. Virker alle som solide tittler. Utover det, ser har jeg egentlig ingen titler som ville dratt meg mot 360. Men nå er jeg vel fanboy jeg også, siden jeg har ikke baserer meg på hva ALLE "anmeldere" sier. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det verste er at jeg faktisk har råd til ps3 nå, grunnet stipend og slikt. Men jeg er redd for at hvis jeg kjøper maskinen så vil alle vennene mine baksnakke meg som den bortskjemte drittungen jeg ville ha blitt som hadde alle next-gen konsollene. En jeg kjenner som hadde 360 og skulle få seg Wii, ble kalt det. Jeg viste ikke hva jeg skulle si til han som sa dette til meg, siden jeg skulle jo få meg 360 senere xD. Latterlig grunn, men så er det ikke så veldig mange spill jeg har lyst på ennå heller da. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hoho, her gikk det unna. Men hva forventer dere da? En helt clean tråd om Halo her i Sony-forumet? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hoho, her gikk det unna. Men hva forventer dere da? En helt clean tråd om Halo her i Sony-forumet? Det hadde nå vært lov å håpe.. Men nå folk sier som sant er at de ikke savner det, og at det ikke er et must-ha-spill, så blir vist ikke det tatt så godt imot av enkelte "dedikerte" og vi får da litt skriking å skråling. Bortsett fra noen feilskjær (du vet hvem du er ) så synes jeg faktisk denne tråden har vært clean Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Men for at tråden ikkje skal spore heilt av: Kven her saknar Gears of War til Playstation 3 då? Edit: SKAL halde meg for god til personangrep og latterliggjering! Ha, der kom faktisk 360-tittel nummer 2 jeg kunne tenkt meg til å prøve. Hadde helt glemt GeOW. En eventuell PS3-utgave hadde ikke akkurat gjort det mer uaktuelt å anskaffe en PS3, for å si det sånn Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Men for at tråden ikkje skal spore heilt av: Kven her saknar Gears of War til Playstation 3 då? Edit: SKAL halde meg for god til personangrep og latterliggjering! Jeg savner det ikke, det er ikke fordi jeg har ps3 og er fanboy, men det er bare ikke min type spill. Bryr meg helle ikke at final fantasy XII (ellerno sånt) kommer bare til ps3 av samme grunn. Det kan jo hende at folk nettopp kjøpte ps3 fordi de ikke liker eller hadde noe spessielt lyst på spill som halo 3 og bioshock osv, men heller ville ha gt5, R&C..., Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Siden tråden har sklidd helt ut i en diskusjon om hvilken konsoll som er best og hvilken konsoll som har de beste spillene (off-topic), og at det hagler beskyldninger om fanboyisme, et cetera, så stenger jeg denne før tråden eskalerer fullstendig ut i konsollkrig. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/meldinger. Endret 2. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg