Zardoz Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Er det verdt å forlate UT for UT3? Hadde vært gøy med et norsk miljø, nye maps og bedre ping. UT er vel uansett døende slik jeg ser det. Får begynne å spare til ny maskin... Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 UT3 er sinnsykt rått og jeg syntes de har klart å beholde den gode, gamle UT-stilen over gameplayet. Jeg er straks ferdig med single player campaign og det blir cool å spille litt online etter det. Har nettopp fått meg ny 24" lcd også, så det skal bli digg å spille litt i romjula. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg vurderer å kjøpe det selv, men jeg er VELDIG avhengig av claner og spillmiljøer om jeg skal holde på lenge i slike spill. Får håpe jeg kan finne noe. Hatet at UT2004 var så dødt. For TDM, 1v1 og CTF (delvis hvertfall) er UnrealNorth og QuakeNet plassene å være på for community hva Europa angår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå