eLang Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Lurer på om jeg kan kjøre et Asus M2N-X hk uten skjermkort? (skal være i en server (WHS)) Lenke til kommentar
Ganam Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) så klart du ikkje kan. Kor i all verden skal kabelen til skjermen gå då :S? Skjermtilkoblingen er på skjermkortet. Endret 30. november 2007 av Ganam Lenke til kommentar
eLang Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) så klart du ikkje kan. Kor i all verden skal kabelen til skjermen gå då :S?Skjermtilkoblingen er på skjermkortet. he he.... var vel litt kortfattet i hovedinnlegget. Har jo selvfølgelig i et sk når jeg installerer windows home server. Etterpå blir serveren stående i et kott kun med strøm og nett kabel. All styring skjer jo fra en annen pc i nettverket... Endret 30. november 2007 av eLang Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 så klart du ikkje kan. Kor i all verden skal kabelen til skjermen gå då :S?Skjermtilkoblingen er på skjermkortet. he he.... var vel litt kortfattet i hovedinnlegget. Har jo selvfølgelig i et sk når jeg installerer windows home server. Etterpå blir serveren stående i et kott kun med strøm og nett kabel. All styring skjer jo fra en annen pc i nettverket... Nå vet jeg ikke i hvilken grad man kan komme seg forbi testingen etter skjermutgang i BIOS. Jeg har i alle fall konsekvent fått en eller annen feilmelding når dette ikke er på plass. Men utenom det skulle det ikke være problemer. Du kan jo prøve. Ellers ville jeg faktisk kostet på meg et nVidia GF 6200 til ca 200 kr. Har noen PC-er (linuxserver) her hjemme som går headless til daglig, men ved visse oppgaver (oppgradering, spesielle oppsett etc), er det greit å kunne ta med seg en gammel 15'' LCD og gammelt tastatur/mus for å gjøre jobben uten å måtte sette i et skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå