ReZax Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Hei! Jeg skal kjøpe ny PC før jul. Jeg skal ha en komplett PC, ''boksen'', skjerm, mus, musematte og tastatur. Vil ha MX518. 8800GTS eller 8800GT. Intel eller AMD? 17'' eller 19'' skjerm, ikke WD. Må ha med trådløst nettverk. Skal ikke bygge selv. Helst fra Komplett.no. Takker for svar. MVH Jonax. Endret 30. november 2007 av Jonax Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Bruk søk versjonen her på forumet. Du vil finne tusenvis av helt likedane tråder. Endret 1. desember 2007 av MoDzoNa Lenke til kommentar
izipizi Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Seriøst?Elendig forum! Jeg forstår ikke tråden din... dersom du har såpass spec krav og samtidig skal bestille helst hos komplett er det ikke allverdens med tips å få utenom å søke komplett.no. Kom med en link til en pc du vurderer, så kan du få synspunkter. Det er ikke så fristende å grave frem komponent forslag når du er sinna vettu... Endret 1. desember 2007 av izipizi Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Seriøst?Elendig forum! Du har tenkt å kjøpe hos komplett! Da er det bedre om du finner noe du liker, så kan vi andre gi råd.. Ingen som gidder å hjelpe, hvis du maser og griner som en snørunge.. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Hei og velkommen til forumet. Her har du et Intel Quad-oppsett. Dette er uten mus, tastatur og skjerm. Det synes jeg du selv bør velge. Endret 1. desember 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Osse Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Regner med det skal være med OS også Kan han bios klokke så er Intel det beste han kan nå, fan og. ergo så blir det meget vanskelig med et komplett godt blansert quad system til 10000 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Noen unødvendige poster slettet Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Utgangspunktet var denne maskinen. Skriveren er fjernet, musen du ønsket er lagt til, tastaturet jeg valgte har jeg selv, så det kan jeg anbefale. Musematten (hvis du er opptatt av den ) er standard og inkl i prisen, så hvis du ønsker en eller annen gamer-matte, så får du heller legge til en ny i tillegg. Også ble det da noen andre forandringer. PC`n er jo grei også i utgangspunktet, men har likevel valgt litt annerledes siden du hadde noen ønsker og for å få det til å gå opp med prisen. Sånn ca iallfall. Trådløst nettverk følger ikke med, så det får du fikse sjøl Strømkabel PC m/Jord 2m Nero 7 OEM 1i Programvare OEM CyberLink DVD Suite 5, 6Channel, OEM CD, Norman IC,1 år lisens, Virus Control Musmatte Blå 4/6mm Støtsikker PC-eske Cooler Master Centurion 534, Sort Silver Power PSU, 600W, 120mm fan Asus P5N-E SLI, nForce-650i SLI, ATX Intel Core 2 Duo E6750 2.67GHz 1333Mhz Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2, 2048MB CL4 Samsung SpinPoint T166 400GB SATA2 XFX GeForce 8800GTS 560M 320MB XT GDDR3 USB2 multikortleser 3.5" sort LG DVD-brenner GSA-H58N IDE Black OEM Microsoft Digital Media PRO Keyboard Logitech MX518 Optical Mouse MS COA Label Windows MS Win Vista Home Premium Norsk MS MANUALS Win Vista Home Premium MS ROYALTY Vista Home Premium LG 19" LCD L1918S-SN TCO-03 Silver Garanti 3 år - Sende inn Support Komplett.no - Komplett sin Totalt kr 9 919,- så du kommer noen hundrelapper over 10 000,- inkl frakt og trådløst nettverk. Fjerner du skjermen og heller vil velge en selv, så blir prisen ca kr 8 550,- Noen linker til maskinvarene; Kabinett, Hovedkort, Prosessor, Skjermkort, Minne, Strømforsyning, Skjerm, Harddisk, Tastatur, Mus Endret 2. desember 2007 av cheeba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå