Ganam Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Heisann dere eg har eit Asus Commando (LGA 775, Republic of Gamers Serie) Hovedkortet mitt har oppført seg så rart i det siste. Den vil ikkje følge strøm verdier som eg setter manuelt. CPU Vcore er stilt på 1,425 Volt , FSB Term. er stilt på 1,4 V og til slutt er NB(North Bridge) Core er stilt på 1,3 V. Av ein merkelig grunn så vill ikkje biosen gjøre dette. CPU Core Voltage hopper på 1,384 Volt og 1,392 Volt, FSB Term Volt er på 1,42 Volt og til slutt er North Bridge Core på 1,31 Volt. Sjekka dette i Bios,Everest,CPU-Z og biosen sier akkurat det samme som programmene. Kvifor i all verden vil den ikkje følge det eg har satt den som -.- Er litt redd for at noe skal skje om ting ikkje følger volten eg vil di skal. F.eks minne vis det er 2.21 volt enn 2.2 osv... Noen med samme problem eller har erfaring med det? Har forresten 580 Watt Strømforsyning om noen kommer til å spørre om det. Takker for alle svar. Mvh. Ganam Endret 4. desember 2007 av Ganam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå