UrgeLoL Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Bestilte akkurat Lego Star Wars til Ps3 etter å ha lest anmeldelsen på gamer.no. Ble ca 320 inkludert frakt fra Videogamesplus.ca. Har aldri testet noen av disse spillene, og vil gjerne hør hva dere som har spillet syns om det. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvis du aldri har prøvd de, så tror jeg du er inne for en aldri så liten overraskelse. Jeg ble i alle fall positivt overrasket første gang jeg prøvde et Lego Star Wars spill. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Lego star wars pwner! genial underholdning sitter nå å koser meg med episode 4 , har spilt 1,2,3=) det er så mye man kan unlocke og gjøre at spille varer veldig lenge, mye og samle. det som jeg digger sålangt mest er både coop online og coop generelt, sitter å gamer med kamerater og fettern min i sandefjord:) de pengene du brukte gir deg mye tilbake kan jeg love deg:) Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Sjekket mailen, og spillet ble shippet 43 minutter etter at jeg la inn bestilligen ;)Høres bra ut det dere sier, da vet jeg at de 320 kr var verdt å bruke på spillet Endret 30. november 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Maxi Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 jepp de er konge, noe av det beste innen star wars spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå