asdfteam Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Smågodt eller knaskegulrøtter. Når det er loadepauser.... Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 kontrolleren, da jeg ikke fatter at folk kan bli så gode i fps på konsoll. aldri funka for meg med den joystikka. Så du spiser kontrolleren din. Ikke akkurat min smak, men Rar tråd egentlig.. Spiser sjelden når jeg spiller. Synes det er irriterende å ta pauser for å spise, noe som jeg må siden jeg ikke har mer enn to hender. Pleier vanligvis fyre opp en kort ep. med scrubs eller noe til jeg har spist, og spille etterpå. Jeg og. Beste måten. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Spiser denne nå. Veldig god. Noen som skal spille CoD4 i kveld? Du har god smak du Det er den beste frossenpizzaen på markedet. Endret 1. desember 2007 av Ramius Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Spiser omtrent aldri mens jeg spiller, hva er det godt for? Hender jeg har litt drikke i nærheten, aka brus/ øl og evt noe godteri.. Lenke til kommentar
celidog Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Tar nok noen ganger en god stekt pizza med noen glass julebrus! Ellers så går jeg på butikken kjøper litt snack's, og koser meg med playstationen og spiller Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Drikke: Coca Cola Føde: Pizza eller nudler om det er mat det er snakk om. Ellers melkesjokolade, smågodt, sjokolade, potetgull. Og så hender det at jeg spiser frukt, helst druer! Lenke til kommentar
martinTittei Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Juice/julebrus og noe som er et must i juletiden: klementiner!! Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Julebrus er must have og junior mints ellerno sjokolade drit ;D Lenke til kommentar
Freddie_W Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 General Snus og Grans Julebrus. Lenke til kommentar
keeperno Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Går i Gran`s Julebrus eller Cola Zero i denne tida, spiser ikke så mye akkurat når jeg spiller. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Stopper spillet på pause, går og lager mat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå