OscarWoHA Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Hva jeg spiser når jeg spiller? Ingen ting, jeg har nok med å fokusere på spille, har ikke nok minne til å åpne aplikasjoner som "tygg.exe", "svelg.exe" og "drikk.exe" samt "plukkoppmat.exe". Om jeg forsøker f.eks å kjøre "drikk.exe -cola" får jeg somregel "Syntax Cola over hele gulvet" feilmelding. Så jeg har gitt opp det forsøket. Hehe Jeg har faktisk 4GB internminne og kjører Leopard slik at multitasking går som en klokkke. spis.app, svelg.app og drikk.app er kos. Nei, nå var jeg ikke morsom... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Mitt første forsøk da jeg fant ut at jeg hadde for lite interminne var når jeg skulle kjøre "svelg.exe -nacho" samtidig som "drikke.exe -cola" og endte med å få en enorm "choke". Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Valnøtter og salat er faktisk ganske godt Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 hahha..faktisk samme grunn te att eg ikkje spiser og spelar på ein gang...men Bear forklarte det mykje bedre.. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Mitt første forsøk da jeg fant ut at jeg hadde for lite interminne var når jeg skulle kjøre "svelg.exe -nacho" samtidig som "drikke.exe -cola" og endte med å få en enorm "choke". Hehe, jeg ler av det du skrev der. Kan det bety at jeg har dårlig humor? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hehe, jeg ler av det du skrev der. Kan det bety at jeg har dårlig humor? Ikke vær redd, det betyr bare at du er nerd. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 *puste lettet ut* Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Går litt i Cola Zero og Smash her. Noen ganger Cuba. Av mat så lager jeg veldig mye pizza. Ikke på bestemormåten men i min egen profesjonelle pizzaovn. Da slipper jeg nemlig å bestille den. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hehe, snodig tråd Liker å ta meg en pose superchips, 45% mindre fett betyr null fett på L2 og R2... Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg spiser aldri potetgull under gaming. Hater fete kontrollere. Så går for det meste med sjokolade, holder på plasten så jeg ikke blir skitten på henda. hehe. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Spiser ikke så mye når jeg spiller, men kasnkje litt sjokolade og brus. Lenke til kommentar
henky Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 kontrolleren, da jeg ikke fatter at folk kan bli så gode i fps på konsoll. aldri funka for meg med den joystikka. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 kontrolleren, da jeg ikke fatter at folk kan bli så gode i fps på konsoll. aldri funka for meg med den joystikka. huh? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 kontrolleren, da jeg ikke fatter at folk kan bli så gode i fps på konsoll. aldri funka for meg med den joystikka. Så du spiser kontrolleren din. Ikke akkurat min smak, men Rar tråd egentlig.. Spiser sjelden når jeg spiller. Synes det er irriterende å ta pauser for å spise, noe som jeg må siden jeg ikke har mer enn to hender. Pleier vanligvis fyre opp en kort ep. med scrubs eller noe til jeg har spist, og spille etterpå. Er bare på lan jeg av og til spiser og spiller nesten samtidig. Da går det i MASSE cola + chips og sjokolade. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Spiser denne nå. Veldig god. Noen som skal spille CoD4 i kveld? Endret 1. desember 2007 av Meldarion Lenke til kommentar
oleanl Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg spiser ikke så mye mens jeg spiller, men det går av og til noen pils... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Spiser denne nå. Veldig god. Noen som skal spille CoD4 i kveld? Dette er fortsatt kongen på haugen Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Grandiosa og Cola er vel en schlager når man sitter med PC-en/PlayStation. Ellers er kaffe digg. Kaffe og whatever av godis man finner i skapet! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Så du spiser kontrolleren din. Ikke akkurat min smak, men Rar tråd egentlig.. Spiser sjelden når jeg spiller. Synes det er irriterende å ta pauser for å spise, noe som jeg må siden jeg ikke har mer enn to hender. Pleier vanligvis fyre opp en kort ep. med scrubs eller noe til jeg har spist, og spille etterpå. Scrubs<3 Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Spiser jo ikke noe når jeg spiller da :S Da spiller jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå