prebenl Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Var ikke veldig seriøs jeg heller Peace Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Som et par andre folk på forumet har sagt tidligere: Ironi i tekstform slår sjelden an. I morgen blir det pils med Call of Duty og kyllingnuggets med salsa. Kanksje litt UT3-venting med Uncharted-demo i tillegg. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Foretrekker helst vann og grov brød med salami. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg kan ikke fordra folk som spiser mens de sitter med PC-en/PS3/whatever, det verste jeg vet i verden er et fettete tastatur - eller verre, en fettete PS3 stikke. Absolutt alle som skal spille hos meg må gjennom et 3-steg program, vask, desinfisere og tørk Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Cola i halvliters glass er digg, det er vel det det går mest i. Også har jeg prøvd chilinøtter, men det ble bare mas Og når det gjelder ting jeg IKKE gjør når jeg spiller PS er å snuse, da spiller jeg alltid HELT jævlig, aner ikke hvorfor :S Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Mange som klager på fettete spaker, men det er jo så enkelt som å spise ting som ikke avfetter. Pølse i brød, hold-it, nudler, saltstenger og slikt funker jo helt ypperlig. Endret 30. november 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Mens du spiller så skal ikke spise en drit Tja, noen av oss tenner jo på det. Spiser noen blingser eller Weetos. Ellers går det mye melk og vann. Samt frukt. Spennende, ikke sant? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Jeg har det klinisk rent på PC-bordet, på mine to SIXAXIS-kontrollere og i tastaturet. Det kommer mye an på hvordan man spiser, ikke hva man spiser. Også vasker jeg mye hender. Har ikke hatt feber/influensa eller lignende på godt over et år. Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Druer går det i her rett som det er .. eller`s blir det mat pauser . Og et stort glass med saft eller brus . Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Var ikke veldig seriøs jeg heller Peace Det er bra Begynnte om du tok den så alvorligt Ja pølser går fint men da legger det seg rundt magen og blir der siden det går i spilling Jeg spiser faktisk ingenting mens jeg spiller, spiser alltid før eller etter spilletiden Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Baby back ribs. http://www.youtube.com/watch?v=rl_Llt1LtwU Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Snus, iste og druer er oppskriften til total Gudspill i COD4. Bare se på meg med 0.80 i K/D ratio :!: Så lenge jeg ikke blir fettete på fingrene er jeg fonøyd. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Pandabjørn-biff og snøuglefilêt. Næringsrik mat som også bidrar til å holde bestandene i sjakk. Spøk til side, pleier egentlig ikke spise stort mens jeg spiller. Alskens væsker og røyk går det mye av dog. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Mange som klager på fettete spaker, men det er jo så enkelt som å spise ting som ikke avfetter. Pølse i brød, hold-it, nudler, saltstenger og slikt funker jo helt ypperlig. det er like greit å ta en pause på 10-15 min. Det har man godt av også Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det virker som at det eneste dere gjør er spise/spille. Og noen klarer kunsten å spise mens dem spiller. Den klarer ikke jeg:) Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Øl og lab. evt. pepsi max og Ritz crackers til jeg blir kvalm. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hva jeg spiser når jeg spiller? Ingen ting, jeg har nok med å fokusere på spille, har ikke nok minne til å åpne aplikasjoner som "tygg.exe", "svelg.exe" og "drikk.exe" samt "plukkoppmat.exe". Om jeg forsøker f.eks å kjøre "drikk.exe -cola" får jeg somregel "Syntax Cola over hele gulvet" feilmelding. Så jeg har gitt opp det forsøket. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Kjeks, og skummet melk. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hva jeg spiser når jeg spiller? Ingen ting, jeg har nok med å fokusere på spille, har ikke nok minne til å åpne aplikasjoner som "tygg.exe", "svelg.exe" og "drikk.exe" samt "plukkoppmat.exe". Om jeg forsøker f.eks å kjøre "drikk.exe -cola" får jeg somregel "Syntax Cola over hele gulvet" feilmelding. Så jeg har gitt opp det forsøket. Ah, nerdehumor på sitt beste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå