Gå til innhold

blodigste/kvalmeste film du har sett.

Dux ducis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skummel og skummel, frum blom.Synes ikke akkurat at Bad Taste var så sinnsykt verken skummel eller ekkel heller, mne The ring fungerer bra med bra lyd, gir lissom en støkk og Battle royale er bare kongekul. Litt ekle scener er det jo også i sistnevnte dah. :evil::yes:

Lenke til kommentar
hellraiser 3 må være min favoritt når det kommer til blodige filmer :woot:

Hellraiser 3 ja. Det må vel bli Hell On Earth det? Jeg antar du bla. mener den nattklubb scenen? :D

Bare for å nevne det så har jeg alle de orginale Friday The 13th filmene. Altså 1-9, pluss den nye Jason X. Har også hele Nightmare On Elm Street serien med filmer. :D

me too dude :):lol::lol:

Lenke til kommentar

Jaja. Alien filmene har jeg også. Er en Sci-Fi og Horror fan. For vel vise hvem som er boss en gang for alle. 8)

Har alle Evil Dead filmene, alle The Prophecy filmene, alle Children Of The Corn filmene, alle Crow filmene, alle sesongene av Farscape :D og toppen av kaka, alle Stephen King filmene til dags dato!! :o :o :D

Venter i spenning på en nye Sci-Fi/Horror film fra Stephen King kalt Dreamcatcher. :)

Men mangler Halloween serien. :( Har bare Halloween: Resurrection. Busta Rhymes er jo bare så rå i den filmen. :smile:

*The ball is in your court.* :wink:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

YEaah. Nei nå synest jeg det blir litt for ekstreme tilstander her på forumet. Hva med å fortelle hverandre om den nydeligste/deiligste filmen vi har sett ? :roll:

For min del blir det; Wo hu cang long . Jeg ble særlig imponert over "sex-scenen" på slutten. Det var så sinnssykt bra! Det var nesten så jeg fikk en tåre i øyekroken :oops:

Make peace nOt war, brotHa! :woot:

Lenke til kommentar

Aaaaaarrrggghhhh! Story of Rickie! Da jeg kom til sluttkampen med fengselsdirektøren holdt jeg på å le på meg en hjerneblødning! Måten han tar kverker'n på ham går "Brain Dead" en høy gang.

Uheldigvis kommer denne "filmen" til å sitte fast i hjernen min en god stund siden det faktisk var den første DVD-rippen jeg lastet ned med eMule. Snakk om sløsing av båndbredde!

Lenke til kommentar
hvor folk spiste hjernemasse rett av hodet på hverandre

Det var nok Bad taste ja.

Ellers så er nok Bad Taste og Braindead laget for å være morsomme, for folk med skrudd humor sånn som meg. Bazooka + sau hadde liksom ikke vært med dersom filmen skulle være skummel?

Jeg har ikke sett en film jeg synes var skummel på svært svært lenge, men jeg husker at da jeg var liten synes jeg "Fluen" og "Class of 99" var ganske motbydelige.

The Cube er tøff. Har ikke fått sett 2'rn ennå da.

Hellraiser er nesten bare kjedelig. Samme med "The Ring" (den japanske) og "Audition". Kjedelige greier. "The Cell" var heller ikke no å skryte av...

Lenke til kommentar
Venter i spenning på en nye Sci-Fi/Horror film fra Stephen King kalt Dreamcatcher.  :)  

Har du lest boken? (Drømmejegerene på norsk)

Nei. Den står i hylla på jobben. Kan låne den gratis. Verdt å lese?

Pleier ikke å lese bøker. :p

Men jeg er derimot en kjempe fan av Stephen King til tross for at jeg er laber på lese fronten. :D

Aldri gøy å lese boka før du ser filmen. Heller omvendt. Syns det ødelegger for mye for du vet hva som vil skje, etc. :(

Lenke til kommentar

Aldri gøy å lese boka før du ser filmen. Heller omvendt. Syns det ødelegger for mye for du vet hva som vil skje, etc.  :(

syns egentlig det er omvendt. bøker er som oftest best, da du danner deg ditt bilde av hva som foregår i handlingen. filmer basert på bøker er stort sett skuffende, siden det ikke ligner litt på det du forestilte deg.

Lenke til kommentar
The Cube er tøff. Har ikke fått sett 2'rn ennå da.

ikke gidd. 1'eren var bra, med masse feller og stuff, men 2'eren.. det ble litt for mye fjerde dimensjon og paralelle universer til at det ble særlig underholdende.

Hmm sier du det altså. Lastet begge to igår. :shrug: vi for se
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...