Gå til innhold

blodigste/kvalmeste film du har sett.

Dux ducis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
husker jeg så The Relic for noen år siden, husker jeg ikke helt feil så var det litt blodige greier (kan hende jeg blander sammen men andre filmer)

skal se The Cell en dag, har hørt det er en SINNSYK film :p

Siste skoledag før sommerferien, da vi gikk i 9. klasse, skulle klassen hygge seg med film og godteri. Filmen vi så var The Cell. Aldri har en "hyggelig" skoleavslutning vært mer ekkel og skremmende. Den filmen er vel det verste jeg noensinne har sett. ALDRI se den. Aldri.

Lenke til kommentar
Det er ikke blodet og gørret som var skremmende, det var det psykologiske aspektet. Det som lå bak.

igjen, den var ikke særlig skummel/ekkel da heller.

mm.. helt enig.. eneste som var litt forstyrrende var da han gamle kisen fikk syre i fjeset :D

Lenke til kommentar

Den skumleste filmen i år er her i hvert fall

jeg sier bare:

"Before you die, you see The Ring"

The Cube ruler forresten. Og en eller annen japansk film hvor en skoleklasse blir satt på en egen øy og skal drepe hverandre, liksom reality-TV show... Laget av de samme som laget den japanske versjonen av "The Ring".

Lenke til kommentar
"Before you die, you see The Ring"

ikke skummel. ikke spennende. bare kjedelig.

The Cube ruler forresten. Og en eller annen japansk film hvor en skoleklasse blir satt på en egen øy og skal drepe hverandre, liksom reality-TV show... Laget av de samme som laget den japanske versjonen av "The Ring".

battle royale. ikke skummel, den heller. litt action-jackson her og der, men definitivt ikke skummel/ekkel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...