SnowDOG_ Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 DET VERSTE FILMEN JEG HAR SETT ER AMERICAN PAI 1 NÅR HAN PULER EN PAI Lol Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 DET VERSTE FILMEN JEG HAR SETT ER AMERICAN PAI 1 NÅR HAN PULER EN PAI Det er da ikke såååå fælt, holdt bare på å skratte meg i hjel da jeg så det, jeg Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hm begynner aa faa lyst til aa se den der " Cannibal Holocost " jeg siden mange nevner den Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hm begynner aa faa lyst til aa se den der " Cannibal Holocost " jeg siden mange nevner den Samme her. Lastes ned på Mandag! Lenke til kommentar
dangerc Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 audition er godfilmen sin det... Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jo " audition " er bra den , men ikke SAA ekkel synes jeg . Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 husker jeg så The Relic for noen år siden, husker jeg ikke helt feil så var det litt blodige greier (kan hende jeg blander sammen men andre filmer) skal se The Cell en dag, har hørt det er en SINNSYK film Siste skoledag før sommerferien, da vi gikk i 9. klasse, skulle klassen hygge seg med film og godteri. Filmen vi så var The Cell. Aldri har en "hyggelig" skoleavslutning vært mer ekkel og skremmende. Den filmen er vel det verste jeg noensinne har sett. ALDRI se den. Aldri. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 the cell har dere IKKE lov til å se! 9de klasse = ikke 18-åringer uansett, den er heller ikke særlig skummel eller kvalmende eller noenting. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Det er ikke blodet og gørret som var skremmende, det var det psykologiske aspektet. Det som lå bak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Blodigste filmen er om min egen fødsel...discusting :x Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Det er ikke blodet og gørret som var skremmende, det var det psykologiske aspektet. Det som lå bak. igjen, den var ikke særlig skummel/ekkel da heller. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Det er ikke blodet og gørret som var skremmende, det var det psykologiske aspektet. Det som lå bak. igjen, den var ikke særlig skummel/ekkel da heller. mm.. helt enig.. eneste som var litt forstyrrende var da han gamle kisen fikk syre i fjeset Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 mm.. helt enig.. eneste som var litt forstyrrende var da han gamle kisen fikk syre i fjeset du tenker ikke på the cube nå? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 du tenker ikke på the cube nå? jovisst det gjorde jeg.. tenke tenke.. hva var the cell nu igjen da Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Blodigste filmen er om min egen fødsel...discusting :xHahaha æsj! :oops: Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 du tenker ikke på the cube nå? jovisst det gjorde jeg.. tenke tenke.. hva var the cell nu igjen da Synes ikke " The Cell " var saa fael jeg....noen kule scener og bra effekter , men ikke saerlig spooky . Lenke til kommentar
ander Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Den skumleste filmen i år er her i hvert fall jeg sier bare: "Before you die, you see The Ring" The Cube ruler forresten. Og en eller annen japansk film hvor en skoleklasse blir satt på en egen øy og skal drepe hverandre, liksom reality-TV show... Laget av de samme som laget den japanske versjonen av "The Ring". Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Exorsisten er den morsomste skrekk filmen jeg noen gang har sett. Jeg lo meg gjennom hele filmen. Villmark er bra men, ikke så skummel. :wink: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 "Before you die, you see The Ring" ikke skummel. ikke spennende. bare kjedelig. The Cube ruler forresten. Og en eller annen japansk film hvor en skoleklasse blir satt på en egen øy og skal drepe hverandre, liksom reality-TV show... Laget av de samme som laget den japanske versjonen av "The Ring". battle royale. ikke skummel, den heller. litt action-jackson her og der, men definitivt ikke skummel/ekkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå