Gå til innhold

blodigste/kvalmeste film du har sett.

Dux ducis

Anbefalte innlegg

ogrish og snuffx tar kaka.

.com

Det er jo så å si faces of death da men ja de er det verste som er der ute.

Og du er syk i huet eller?

Nei bare nyskjerrig på ka det var da eg lastet det ned for 1 år siden. De er for lengst slettet og kommer neppe til å se det igjen.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Guinea pig serien er vell desidert noe av det verste som finnes der ute.

Skal mye til for å overgå disse.

Ellers er jo Cradle of fear ganske syk(jævlig dårlig)men syk :wink:

Men man kan jo ikke glemme de gode gamle ; The beyond,new york ripper,the prowler,dawn of the dead,day of the dead,suspiria,house by the cemetary og city of the living dead :woot:

Lenke til kommentar

Hmmm.. er stor forskjell på spekulative voldsfilmer og koselige splattere :D

Braindead, bad taste osv er koselige splattere, ikke noe kvalmt etter min mening, bare skøy :smile:

Men så har du de spekulative heslige voldsfilmene... Uff uff, de er kvalme, sett fredag 13. 5 og oppover? De er heeeslige de, ingen mening, ikke noe humor, bare drap drap drap, tror jeg så opp til nr 9 eller no, da blei jeg lei og kvalm.

Lenke til kommentar

Leste en lignende tråd på VGD. Var en som nevnte en film som het "elgslakt 2" Slakting av levende elg og det som værre er. Reggisøren fikk vist livstid for dyreplaging elns. vet ikke hvor det skjedde, men høres sykt ut. Må nevne at en av de jævligste scenene jeg har sett i noen film er den spessielle henrettelsen av den negeren i begynnelsen av American history X. Når han blir truet til å gape over fortauskanten, hører tennene som skraper i sementen, og den godeste Norton tråkker til i bakhodet på han. skikkelig ekkelt.

Lenke til kommentar

Nå er ikke dette noe lang-film men den er ekel så det holder...

En liten kort film hvor man ser at en person springer mot en hest og uheldig vis får hode rett inn i ræva på hesten....æsj :(

lurer på om det er fra et sirkus eller noe slik det er filmet, any way det ser ganske ekte ut (jeg har jo ikke peiling på om det er det men,men) og er ekelt så det holder...noen som har sett den?

Lenke til kommentar

Er vel tre filmer som gir meg skikkelig urolig mage og tendenser til

kvalme oppstøt. Kroppen kjennes ikke helt god ut etter å ha blitt

utsatt for disse filmene :

1)Titanic

2)Hud

3)Kristin Lavransdatter

Hva gjør man ikke for å beholde husfreden!.

:D Yoda

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...