SnowDOG_ Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 ogrish og snuffx tar kaka..com Det er jo så å si faces of death da men ja de er det verste som er der ute. Og du er syk i huet eller? Nei bare nyskjerrig på ka det var da eg lastet det ned for 1 år siden. De er for lengst slettet og kommer neppe til å se det igjen. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Bare sånn for å ha sagt det: Blair Witch var IKKE skummel. Helt latterlig simpel og uinteressant film som ikke økte pulsen min en eneste gang. Mener faktisk helt seriøst at enkelte episoder av mummidalen var skumlere! Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Mummidalen er jo en skikkelig ryssare Lenke til kommentar
Odden Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 guy fucks chicken???? hehe den jævligste filmen jeg har sett. vet rett og slett ikke. har sett en del. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 blodigste må vel være noe fra bmevideo. kvalmende.. mvel, ingen foreløpig. syns du er kul psilocybe, no offence, men HVA FAEN ER PROBLEMET DITT?!?!?!??! AIAIAIAI IKKE ENTER DEN LINKEN!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hehehe det er nasty ja Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Faar nesten lyst aa ta en periode aa bare se romantiske drama filmer etter aa ha lest denne traaden Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Værste filmen jeg har settt er ikke en film, men derimot en miniserie fra BBC. Heter Warriors. Det som er ekkelt er at det er så utrolig bra laget. Skikkelig virkelighetsnært. Nærbilder av en familie som er brent levende++++ Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Det absolutt verste jeg har sett er bestemora mi soler seg!!! HJELP! Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 The Best Of Banned Television. Lenke til kommentar
po!nt Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Guinea pig serien er vell desidert noe av det verste som finnes der ute. Skal mye til for å overgå disse. Ellers er jo Cradle of fear ganske syk(jævlig dårlig)men syk :wink: Men man kan jo ikke glemme de gode gamle ; The beyond,new york ripper,the prowler,dawn of the dead,day of the dead,suspiria,house by the cemetary og city of the living dead Lenke til kommentar
runeb Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Faar nesten lyst aa ta en periode aa bare se romantiske drama filmer etter aa ha lest denne traaden Hva med romantiske komedier da? Braindead er jo antakeligvis tidenes morsomste romantiske komedie! Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Ingen "fiksjon" film jeg har sett kommer i nærheten av Cannibal Holocaust når det gjelder gørr & kvalm. Absolutt ikke for pingler. Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Hmmm.. er stor forskjell på spekulative voldsfilmer og koselige splattere Braindead, bad taste osv er koselige splattere, ikke noe kvalmt etter min mening, bare skøy :smile: Men så har du de spekulative heslige voldsfilmene... Uff uff, de er kvalme, sett fredag 13. 5 og oppover? De er heeeslige de, ingen mening, ikke noe humor, bare drap drap drap, tror jeg så opp til nr 9 eller no, da blei jeg lei og kvalm. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Leste en lignende tråd på VGD. Var en som nevnte en film som het "elgslakt 2" Slakting av levende elg og det som værre er. Reggisøren fikk vist livstid for dyreplaging elns. vet ikke hvor det skjedde, men høres sykt ut. Må nevne at en av de jævligste scenene jeg har sett i noen film er den spessielle henrettelsen av den negeren i begynnelsen av American history X. Når han blir truet til å gape over fortauskanten, hører tennene som skraper i sementen, og den godeste Norton tråkker til i bakhodet på han. skikkelig ekkelt. Lenke til kommentar
pc-killer1317 Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Cannibal Holocaust er lit vel... Har hørt at Guinea Pig ikke er for de med svakt hjerte. Ichi the Killer er heller ikke helt tom for vold/blod... :-? Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Har lastet ned Cannibal Holocaust, laster ned Funny Games nå... blir vel en kvalmende kveld ikveld Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Den filmen der D. Pearl får kuttet av hodet var vel også litt på kanten. Første filmen FBI har forbudt på en del år. Ting man i ettertid ikke er så glad for at man egentlig så. Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Nå er ikke dette noe lang-film men den er ekel så det holder... En liten kort film hvor man ser at en person springer mot en hest og uheldig vis får hode rett inn i ræva på hesten....æsj lurer på om det er fra et sirkus eller noe slik det er filmet, any way det ser ganske ekte ut (jeg har jo ikke peiling på om det er det men,men) og er ekelt så det holder...noen som har sett den? Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Er vel tre filmer som gir meg skikkelig urolig mage og tendenser til kvalme oppstøt. Kroppen kjennes ikke helt god ut etter å ha blitt utsatt for disse filmene : 1)Titanic 2)Hud 3)Kristin Lavransdatter Hva gjør man ikke for å beholde husfreden!. Yoda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå