Dux ducis Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 ja..topic sier vel det meste.... Hos meg er nok Braindead på toppen, men Bad taste er også temmelig volsom... Braindead er så blodig og ekkel at det nesten er teit, anbefales!! hvilken er den blodigste/ekkleste/fæleste du har sett? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Faces of Death II. ALDRI se den! Lenke til kommentar
Bach Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Evil Dead er ikke helt borte. Sekvensen med hånda som farer bortover gulvet og "drar finger'n" er noe av det mest hysterisk morsomme jeg har sett. Men den skumleste filmen jeg vet om er "Haikeren" med Rutger Hauer. Vet ikke helt hvorfor, men den kommer nesten like langt opp på scare-o-meteret mitt som Pompel&Pilt. Lenke til kommentar
3PM Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 hakke sett så mange blodige filmer...alien var vel litt blodig! Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 bortsett fra faces of death 2 så var dette pysefilmer for vold og blodigheter. Cannibal holocaust plz, morsomste filmen noensinne. og hmmm samtlige tromaville filmer hvis vi skal ta den litt morro formen:> Lenke til kommentar
YBD Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Husker Braindead fra et bursdagsbesøk i 4. klasse eller noe. Ellers var begynnelsen på Saving Private Ryan ganske blodig. Kan ikke huske å ha sett en kvalm film. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 blodigste må vel være noe fra bmevideo. kvalmende.. mvel, ingen foreløpig. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Faces of Death II. ALDRI se den! Har mange små klipp men har ikke fått tak i hele filmer. Ja det er nasty men den værste filmen eg har sett må være braindead. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 husker jeg så The Relic for noen år siden, husker jeg ikke helt feil så var det litt blodige greier (kan hende jeg blander sammen men andre filmer) skal se The Cell en dag, har hørt det er en SINNSYK film Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Vel eh psilocybe....den linken var vel ikke en av de " peneste " . Lenke til kommentar
Bach Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Det er kanskje her det sklir ut litt. Tror hensikten med førsteposten var film ut fra forståelsen fiksjon og ikke dokumentar (om nå selvamputering i det hele tatt kan regnes som dokumentar). Noe av det værste jeg har sett er napalmforbrente folk i en dokumentar om Vietnam. Men det var ikke noe jeg tok opp på video for å kjøre omigjen på en kjedelig lørdagskveld! Jeg er langt i fra snerpete av meg, men det er en grense der som bør være rimelig klar for de aller fleste. Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Natural Born Killers er en syk film - en bra film... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Det er kanskje her det sklir ut litt.Tror hensikten med førsteposten var film ut fra forståelsen fiksjon og ikke dokumentar (om nå selvamputering i det hele tatt kan regnes som dokumentar). Noe av det værste jeg har sett er napalmforbrente folk i en dokumentar om Vietnam. Men det var ikke noe jeg tok opp på video for å kjøre omigjen på en kjedelig lørdagskveld! Jeg er langt i fra snerpete av meg, men det er en grense der som bør være rimelig klar for de aller fleste. Som eg sa så tror eg Faces of death er det verste du kan se. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Braindead er den eneste filmen jeg har fått spyfølelser av, men det er en del av det kule med filmen, anbefales til alle som har mage til å se den:) Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Bad Taste var en rar film...... har vel aldri sett no særlig på blodige filmer.... skal jeg ha meg en god latter ser jeg heller en komedie enn en blodig film Lenke til kommentar
xthal Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 bad taste og braindead er jo komedier da digger de btw... hellraiser 3 må være min favoritt når det kommer til blodige filmer Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Braindead er jo konge!! latterlig bra filmer!! når det gjelder blodige filmer.. hm.. så en film av en fyr som splitta tunga si psilocybe-stil..den var ganske blodig, men ikke spess kvalm.. (kan legges til at jeg var den eneste som lo da vi satt å spise og så på den..) seven er kinda ekker iblandt.. den er står på topp sammen med the ressurection(? kanke stave) de er freakye.. :o edit: blair witch project er en at de skumleste filmene ever! :o at jeg kunne glemme den! jeg var helt skrekkslagen etter å ha sett den på kino på tg! og jeepers creepers! og the red dragon. osv.. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Syk film?! Det må åpenbart bli The Cell. Den er ikke akkurat bryllupssengafilm.. Det er isåfall min mening om den. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Pokker nå har eg hørt så mye om the cell men eg har aldri giddet å se den liksom. Nei eg tar og laster den ned med engang. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Pokker nå har eg hørt så mye om the cell men eg har aldri giddet å se den liksom. Nei eg tar og laster den ned med engang. den er konge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå