Vitamin Bjørn Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Trenger litt mer ram i maskinen og har faktisk ikke peiling på hvilket hovedkort som står i den nå. Begynner å strekke på årene kan du si Noen måte å se inne i windows hvilket kort jeg har eller må jeg ned med lommelykt å leite etter navn ? Hva er foresten de mest brukte minnebrikkene? (tenker PCxxxx) vil jo skifte ut hovedkort en gang. kjedelig å måtte bytte ram og igjen da Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) SIW. Finfint verktøy til å finn ut det meste om PC-en din. Gratis. Last ned multilanguage Standalone, da trenger du ikke engang dille med installering, men kjører bare den nedlasta fila. I dag er det DDR2 som er mest brukte minnebrikker, mest som PC5300/5400 eller PC6400 regner jeg med. Om et til to år er det DDR3. Endret 30. november 2007 av Bolson Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Takker for den! Ser jaggu ut til at jeg har DDR brikker bare.. må nesten le.. takk gud for konsoll sier jeg bare. Kjedelige.. nå blir det til at jeg trenger jo nytt hovedkort for å få DDR2 brikker.. og da må det til nytt skjermkort (pci-xp) og harddisker (s-ata).. ja jeg lever litt i fortiden Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg ville ikke stolt helt på SIW når det kommer til RAM, vet om mange tilfeller der SIW har feil. Finn heller navnet på hovedkortet og google det. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Det jeg gjorde for å være sikker. Står bare DDR så.. vil ikke ta sjansen på den å bestille DDR2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå