BlastFM Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Hei alle sammen, På hvilken måte fester dere viftene tilradiatoren? Bruker dere skruer? I så fall hvilken type skrue? Post gjerne bilder og hvor man kan kjøpe. mvh Jon Endret 30. november 2007 av jon_nethaug Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hei alle sammen, På hvilken måte fester dere viftene tilradiatoren? Bruker dere skruer? I så fall hvilken type skrue? Post gjerne bilder og hvor man kan kjøpe. mvh Jon Fulgte med to sett skruer på min Black Ice Extreme radiator. De passer for det meste av vifter. Lenke til kommentar
BlastFM Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Det fulgte ikke med noen skruer til min. Hva slags type skruer er det? Er det sånne som ser ut som tre skruer? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg tar syltetøyglass-strikk, og drar rundt både radiatoren og viften. Nå sitter ikke min radiator fast da, den bare ligger i bunnen av kabinettet. Strikkene kan bli litt råttene da, og så ryker de, men nå ligger jo alt stille i min maskin, så egentlig så har jeg vel bare lagt viftene oppå... Jaja jale, detta var jo ditt dårligste svar. Lenke til kommentar
BlastFM Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 He he. Skjønner. Jeg er nok ute etter en litt mer fast monterings måte. Noen andre som har forslag? Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det fulgte ikke med noen skruer til min. Hva slags type skruer er det? Er det sånne som ser ut som tre skruer? Det er vanlige mm gjenger. Tror det er M4, men er ikke sikker. Mine Pabst vifter er 25mm tykke, så jeg bruker 30, eller 32mm. Lenke til kommentar
BlastFM Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Det fulgte ikke med noen skruer til min. Hva slags type skruer er det? Er det sånne som ser ut som tre skruer? Det er vanlige mm gjenger. Tror det er M4, men er ikke sikker. Mine Pabst vifter er 25mm tykke, så jeg bruker 30, eller 32mm. Gjelder det alle radiatorer. Som jeg skrev så har jeg HW Labs Extreme III? Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det fulgte ikke med noen skruer til min. Hva slags type skruer er det? Er det sånne som ser ut som tre skruer? Det er vanlige mm gjenger. Tror det er M4, men er ikke sikker. Mine Pabst vifter er 25mm tykke, så jeg bruker 30, eller 32mm. Gjelder det alle radiatorer. Som jeg skrev så har jeg HW Labs Extreme III? Bare send en mail til Microplex. De kan hjelpe. Fikk mitt sett fra dem, og de selger din type radiator. Lenke til kommentar
BlastFM Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Det fulgte ikke med noen skruer til min. Hva slags type skruer er det? Er det sånne som ser ut som tre skruer? Det er vanlige mm gjenger. Tror det er M4, men er ikke sikker. Mine Pabst vifter er 25mm tykke, så jeg bruker 30, eller 32mm. Gjelder det alle radiatorer. Som jeg skrev så har jeg HW Labs Extreme III? Bare send en mail til Microplex. De kan hjelpe. Fikk mitt sett fra dem, og de selger din type radiator. Ok da gjør jeg det. Har også kjøpt min radiator gjennom dem. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Vel til min black ice fulgte det med skruer, de ser ut som små treskruer, du må bare passe på at de ikke er for lange slik at du skrur hull i radiatoren, (kansje file skruene litt på tuppen slik at de ikke stikker så lang ned) jeg måtte lodde min radiator etter at en skrue hadde laget hull, veldig ergelig men nå sitter de fast.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå